Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو‌ فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: هیچ گفتمانی غیر استقبال نیست، ما گفتمانی را پیدا نمی کنیم که محو شده باشد اگر واقعا شاخص های گفتمانی را داشته باشد.

«قاسم میرزایی نکو»، عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص نگاه اصلاح طلبان به انتخابات گفت: اصلاح طلبان  آن کاری که لازم بود و فکر می کردند برای حضور و یا فعالیت بهتر باید داشته باشند، برنامه ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتمان داخلی آنها انجام و تشکیلاتی را ایجاد کردند که براساس قانون احزاب به جمع بندی رسید و این جبهه به عنوان مجموعه «جبهه اصلاح طلبان اصلاحات» اعلام حضور کرد.

او افزود: این جبهه با اهداف و راهبرد کارها را جلو می برد. به نظر من بر اساس این مراحلی که روشن کردند وضعیتی که می توانند داشته باشند و گفتمانی که می توانند ایجاد کنند را پیگیری کردند. حضور اصلاح طلبان بستگی دارد به مجموعه تصمیم گیرندگان در حاکمیت که می خواهند چه برخوردی داشته باشند، می خواهند فضا را باز بگذارند یا تیغ آنها تیز باشد مثل کاری که در مجلس انجام دادند.

میرزایی نکو ادامه داد: البته دو گفتمان را قرار بوده در دستورکار بگذارند اما چون جلسات آئین نامه طول کشیده یک مقدار کمتر به آن پرداخته شده است. گفتمان با حاکمیت و با مردم را آغاز کنند که گفتمان با مردم، یک بخش آن شروع شده و افراد شاخص اصلاح طلب شروع به صحبت و مصاحبه کرده اند اما اینکه به صورت رسمی قرار بود که مکاتبات یا جلسات یا مسائلی را با مجموعه حاکمیت داشته باشند، هنوز اتفاق نیفتاده است.

او درباره اهمیت استقبال از گفتمان اصلاح طلبی بیان کرد: هیچ گفتمانی غیر استقبال نیست، ما گفتمانی را پیدا نمی کنیم که محو شده باشد اگر واقعا شاخص های گفتمانی را داشته باشد. جوانان هم اگر به نگاهی که در حال حاضر وجود دارد رسیده باشند باز از قطار اصلاح و اصلاحات رویگردان نمی شوند. همه دنبال اصلاح هستند، منتها بعضی می گویند ما با این روش جلو می رویم بعضی می گویند که فلان روش اصلا درست نیست. بعضی می گویند ممکن است یک بارقه امیدی باشد و بشود کاری کرد.

این فعال سیاسی افزود: نظرسنجی هایی که بخش های مختلف انجام می دهند و خود بدنه اصلاحات و بدنه احزاب، همه می دانند که به معیشت، رای و نظر مردم کمتر توجه شده است.

او در رابطه با این مطلب که وضعیت سیاسی اصلاح طلبان در صورت رد صلاحیت یا شکست چگونه خواهد شد، خاطرنشان کرد: من فکر می کنم اگر معقول و چهارچوب وار و حساب شده برنامه ای که ریختند را اجرا کنند، هر نتیجه ای که حاصل شود به نفعشان است ولی اگر بدون برنامه، بدون جمع بندی و نظر مردم، نخبگان، خبرگان و جمع اصلاح طلبان باشد، معلوم است اتفاقی مثل مجلس قبلی می افتد که اصلاح طلبان گفتند چون کاندیدای ما تایید نشده نمی آییم. اگر همه برنامه هایی که ریختند را خوب انجام دهند نتیجه مثبت خواهد بود. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس اصلاح طلبان انتخابات قانون شاخص مصاحبه اصلاح طلبان انتخابات 1400 اصلاح طلبان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد