Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:26:25 GMT

راه حل جهادکشاورزی برای میوه شب عید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۸۴۳۵

راه حل جهادکشاورزی برای میوه شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اکبر فتحی امروز در جلسه بررسی میوه شب عید در ارتباط با صندوق توسعه کشاورزی گفت: باید صندوق از ظرفیت نهادهای موجود استفاده کرده و پس از آن با برنامه ریزی های دقیق در اندیشه ایجاد نهادهای دیگر باشد.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی بعد از تعریف سازوکار های مورد نیاز با حمایت مالی صندوق توسعه کشاورزی می تواند در اجرای برنامه های مورد نظر ثمربخش بوده و نیاز به حرکت جزیره ای نیست و با همکاری و هماهنگی بین نهادها اهداف قابل دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به ظرفیت شبکه گسترده سازمان تعاون روستایی در بخش اجرایی اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت تشکل ها و اتحادیه ها را شناسایی کرده و در تمام حوزه های کشاورزی استفاده کرد.

وی در ارتباط با قیمت میوه در ایام شب عید گفت: قیمت میوه های شب عید در سطح استان بررسی شده و نوع برنامه ریزی برای تامین میوه و تعیین قیمت در سطح استان هدف گذاری خواهد شد که این اتفاق جدیدی نیست و هر سال برای این موضوع برنامه ریزی انجام می گیرد.

مهندس فتحی در ارتباط با عرضه میوه های شب عید گفت: دو حالت برای عرضه میوه های شب عید برنامه ریزی شده است که در حالت اول میوه ها توسط خود تولیدکننده و در محل هایی از قبل تعیین شده که به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت و این فرصتی مناسب برای تولیدکنندگانی است که امسال تولید مازاد داشته اند و در حالت دوم طبق برنامه ریزی از ظرفیتهای تشکلها و با همکاری تعاون روستایی و شهرداری غرفه هایی در سطح شهر تعیین شده و در آنجا عرضه میوه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی میوه توسعه کشاورزی کشاورزی برنامه ریزی شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ بر اساس نرخ نامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۶ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۹ هزار تومان، ۲۰ عددی ۶۶ هزار تومان، ۱۵ عددی ۵۰ هزار تومان، ۹ عددی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 6097996

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری