Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:25:27 GMT

تراکتور و زنوزی در خواب زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۸۴۵۶

تراکتور و زنوزی در خواب زمستانی

با از دست دادن حاجی‌صفی و فروش آن به تیم رقیب حالا کار تراکتور سخت‌تر شده و مالک متمول این تیم گویا قصد ندارد ستاره‌ای را برای تیمش جذب کند.

به گزارش مشرق، شاید اصلی‌ترین مهره‌ای که تراکتور توانست به خدمت بگیرد، رسول خطیبی است که هم هواداران تراکتور او را دوست دارند و هم توانسته بود با آلومینیوم اراک تازه‌ وارد نتایج مطلوبی در نیم‌فصل اول لیگ بیستم کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اما اینجا است که سرمربی هر چقدر هم خوب باشد، با دست خالی و بدون بازیکن نمی‌تواند اهدافش را پیش ببرد؛ آن هم در حالی که تیمش هم در لیگ برتر، هم در لیگ قهرمانان آسیا، هم در جام حذفی و هم در سوپرجام در حال رقابت باشد.

بیشتر بخوانید:

تنها مانع استقلالی شدن دژاگه

تراکتور و زنوزی انگار یادشان رفته می‌توانند در ۴ جام مدعی کسب مدال باشند و این روزها در خواب زمستانی به سر می‌برند. تنها خرید این پنجره تراکتوری ها، پیمان بابایی آن هم از ماشین‌سازی بوده که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و تنها دارایی خود را هم به تراکتور داده تا شاید قرمزهای شهر تبریز به جایی برسند. جدایی احسان حاج صفی که یکی از ستون های اصلی تراکتور به حساب می‌آمد نه تنها کار شاگردان خطیبی را سخت‌تر می‌کند بلکه حضورش در تیم رقیب یعنی سپاهان، قدرت حریف را افزایش می‌دهد.

این انتقال از هر بعدی به ضرر تراکتوری‌ها بود زیرا به نظر نمی‌رسد مالک متمول تراکتور به پول حاجی‌صفی نیاز داشته باشد و از نگاه دیگر، پیدا کردن جانشین حاجی‌صفی که در سطح شماره ۲۸ سابق سرخپوشان تبریزی باشد، تقریبا غیر ممکن است. اتفاقی که تیم‌های مدعی دیگر مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان خیلی خوب انجام دادند و نقاط ضعف خود را به خوبی با خرید مهره‌های تاثیرگذار جبران کردند. پرسپولیس با ترابی، مغانلو و فرجی، استقلال با مهری، قاسمی نژاد و احتمالا میزرایی و سپاهان با احسان حاجی صفی خود را تقویت کرده‌اند و آماده جدال در ۳ و ۴ جام هستند و این وسط تنها دست تراکتوری‌ها خالی ماند و شاه‌ماهی‌های نقل و انتقالات از دست آن‌ها سر خوردند.

البته رسول خطیبی باید حواسش به سایر ستاره‌های خود یعنی فخرالدینی و واسعی باشد تا آن‌ها را در این وانفسا از دست ندهد و بتواند در روزهای باقی مانده نقاط ضعف خود را به خصوص در خط دفاعی با خرید بازیکن جدید پوشش دهد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم فوتبال تراکتور محمدرضا زنوزی لیگ برتر حاجی صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند