Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع سفر امروز دوشنبه وزیر خارجه این رژیم به امارات شد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که قرار بود گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به ابوظبی و دبی جهت افتتاح دو دفتر نمایندگی اسرائیل برود، اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مانع سفر وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه از منابعی در دولت رژیم صهیونیستی نقل کرد که نتانیاهو تمایل نداشت اشکنازی قبل از وی به امارات سفر کند.

نتانیاهو چندین بار تا کنون سفر خود به امارات را به بهانه محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در اراضی اشغالی به تعویق انداخته است.

همچنین قرار بود وی پنجشنبه گذشته به امارات سفر کند که این سفر نیز پس از مخالفت اردن با عیور هواپیمایش از حریم هوایی آن لغو شد.

پیشتر دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، انتظار می‌رفت نتانیاهو روز پنجشنبه به امارات سفر کند اما به دلیل برخی مشکلاتی که در همانگی عبور هواپیمای نخست‌وزیر از حریم هوایی اردن پیش آمد، این سفر بار دیگر به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است