Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:36:19 GMT

شوک بزرگ به کاپیتان پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۸۸۵۴

شوک بزرگ به کاپیتان پاری سن ژرمن

منزل پدر و مادر مارکینوش در شهر پاریس مورد سرقت قرار گرفت که این باعث ناراحتی این بازیکن برزیلی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو، یک‌شنبه شب برای کاپیتان پاری سن ژرمن شب تلخی بود چرا که علاوه بر شکست تیم یک خبر شوک آور هم به این بازیکن بعد از بازی داده شد.

بعد از شکست برابر نانت به مارکینوش خبر دادند که افرادی ناشناس به خانه پدر و مادر او حمله بردند که طبق اعلام مونت کارلو این خبر هم‌چون یک شوک بزرگ برای کاپیتان پاری سن ژرمن بود و او را بسیار ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب این که منزل دی ماریا دیگر بازیکن پاری سن ژرمن هم درحالی که خانواده و فرزندان او در منزل بودند مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت و او مجبور شد که بازی را نیمه کاره رها کند و به منزل برگردد.

هنوز جزییات بیش‌تری درباره تلفات و خسارت ناشی از این دو اتفاق تلخ منتشر نشده است.

پاری سن ژرمن در دیدار برابر نانت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا نتواند به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مارکینوش تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن

دور برگشت بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک دو پرنس با نبرد تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند آغاز شد که این بازی با برتری یک صفر دورتموند خاتمه یافت تا نماینده آلمان برخلاف پیش‌بینی خیلی‌ها اولین فینالیست رقابت‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لقب بگیرد.

دورتموند با توجه به برتری یک بر صفرش در بازی رفت، تنها با یک تساوی هم صعود می‌کرد، اما برخلاف جریان بازی و در شبی که تیر‌های افقی و عمودی بار‌ها ناجی دروازه این تیم مقابل حملات پاری‌سن‌ژرمن شدند، میهمان آلمانی با تک گل دقیقه ۵۰ مدافع پیش‌تاخته‌اش متس هوملس حریف را شکست داد و در مجموع با برتری ۲ بر یک راهی فینال شد.

زنبور‌ها که گلزن‌شان بهترین بازیکن میدان هم لقب گرفت، حالا باید منتظر بمانند تا حریف‌شان از میان رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص شود تا در فینال رقابت‌ها که ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود به مصاف آن بروند.

در سمت مقابل، اما پاریسی‌ها در شرایطی از صعود به فینال باز ماندند که شاید این آخرین شانس‌شان برای فتح اروپا به همراه کیلیان امباپه بود، بازیکنی که گفته می‌شود در پایان فصل از این تیم جدا و به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

زردپوشان وستفالن در حالی به فینال راه یافتند که ۱۱ سال پیش هم با یک شگفتی‌سازی بزرگ همچون حذف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شدند، فینالی که اتفاقاً در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد و البته آن را به بایرن مونیخ باختند. به این ترتیب در صورت صعود بایرن مونیخ فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان ومبلی بعد از ۱۱ سال دوباره تکرار خواهد شد.

مصاف تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید که جدال رفت‌شان در آلمان ۲-۲ مساوی شد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • عصبانیت شدید الخلیفی بخاطر سوال در مورد انریکه
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم