Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:45:22 GMT

گیتی پسند محکوم به پیروزی برابر کراپ الوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۲۲۱

گیتی پسند محکوم به پیروزی برابر کراپ الوند

در دومین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان از تیم کراپ الوند میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه ۲۵ اسفند) از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم کراپ الوند می‌رود.

شاگردان وحید شمسایی در بازی اول خود در مرحله نهایی برابر مس سونگون قرار گرفتند که باوجود این که با دو گل از حریف خود پیش بود اما در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ از رقیب سنتی خود شکست خورد تا شروع خوبی در مرحله نهایی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی در تیم گیتی پسند حواشی زیادی ایجاد شد تا جایی که حمید احمدی، ملی پوش قرمزها با دستور وحید شمسایی اخراج شود و در اختیار باشگاه قرار گیرد.

در آن سوی میدان تیم کراپ الوند در بازی اول خود برابر تیم سن ایچ ساوه قرار گرفت که بازی با تساوی ۲_۲ به اتمام رسید.

هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز پا به این دیدار خواهند گذاشت. از طرفی گیتی پسند با شکست در بازی اول محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است و از سمتی دیگر کراپ با بازیکنانی همچون مهدی جاوید، مهران عالیقدر و سعید افشار که سابقه بازی در گیتی پسند را دارند، با انگیزه زیاد به دنبال شکست دادن گیتی پسند هستند.

سایر بازی‌های هفته دوم مرحله نهایی (دوشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۵):

مقاومت البرز _ سن ایچ ساوه

مس سونگون ورزقان _ فرش آرا مشهد

کد خبر 481362

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال وحید شمسایی مهدی جاوید مهران عالیقدر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرحله نهایی کراپ الوند گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم