Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه مجازی فرصتهای ساخت داخل و جهش تولید در تاریخ 16 اسفند ماه 1399 و با هدف بهم رسانی صنایع ، سازندگان و مراکز فنآوری به منظور داخلی سازی قطعات و رفع نیازهای پژوهشی و جلوگیری از خروج ارز بصورت مجازی سه بعدی آغاز گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نمایشگاه مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و 33 شرکت دیگر محصولات و نیازهای خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شروع نمایشگاه جلسات ارائه ی پنل های تخصصی به مدت سه روز برقرار شد که ایزوایکو نیز با پنل تخصصی صنایع دریایی در این جلسات بخشی از نیازهای خود را در جهت توانمند سازی صنایع داخلی ارائه نمود.

در روز پایانی نشست های تخصصی طی مراسمی با حضور خلیل قاسمی ریاست محترم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، احمد مرادی نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران این رویداد از مجموعه های برتر تقدیر به عمل آمد که مجموعه ایزوایکو به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه مجازی شناخته شد.

در این نشست حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بصورت مجازی حضور یافته و ضمن تشکر و قدردانی از دکتر همتی استاندار محترم و جناب آقای خلیل قاسمی ریاست محترم سازمان صنعت ،معدن و تجارت عنوان کرد امروز اگر موفقیتی در حوزه دریا داریم حاصل انسجام و اتحاد در صنعت استان است.

وی در ادامه افزود: بقا در بازار بدون استفاده از مهندسی معکوس ممکن نیست و لازمه ی این امر مشخص کردن  مزیتهای نسبی ما در صنعت و پرورش و تبدیل آن به یک سند ملی نوآوری است . ساخت و تأمین تجهیزات صرفا با کپی برداری میسر نخواهد بود و این امر نیازمند درک ساخت داخلی و نیاز واقعی بازار از هم و حرکت در یک راستا است.

حمید رضائیان اصل در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه خاطرنشان کرد که این رویداد منطقه ای ظرفیت خوبی جهت حضور صنعتگران در بازار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز ایزوایکو داخلی سازی قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم

معاون استاندار زنجان از معرفی دو زنجیره برتر استان در غرفه استان زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد. - اخبار استانها -

حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2024 (توانمدی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران) در غرفه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: استان زنجان در این نمایشگاه غرفه‌ای را مختص توانمندی‌‌هاو ظرفیت‌های اقتصادی استان دایر کرده است.

وی گفت: استان زنجان در دو زنجیره به‌عنوان دو زنجیره برتر کشور شناخته شده است. زنجیره نساجی و زنجیره زیتون استان زنجان دو زنجیره برتری است که در این نمایشگاه ارائه کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق الذکر، زنجیره‌های سلولزی و شیمیایی و محصولات صنعتی استان در حوزه برق و الکترونیک و همینطور مرغ و بوقلمون و نهایتاً کشمش نیز در این نمایشگاه عرضه و معرفی شده است. 

وی ادامه داد: استان زنجان در حوزه گیاهان دارویی نیز حرفی برای گفتن دارد و سعی شده این محصول نیز معرفی شود. بیش از 2 هزار و 600 تاجر از کشورهای منطقه‌ای و آفریقای و اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند و سعی ما این است که هم زمینه توسعه صادرات محصولات استان را به این کشورها داشته باشیم و هم شرایط سرمایه‌گذاری را برای این تجار در استان زنجان فراهم کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان