Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس با فرمانداران استان اظهار کرد: باید محدودیت‌ها را طبق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا به دقت اجرا کنیم تا با پیک چهارم این بیماری مواجه نشویم.
وی تشریح کرد:با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا باید ازدحام جمعیت با تدابیر خاص کنترل شود و اکیپ‌های بازرسی از ساعت ۱۰ صبح تا آخر شب گشت‌زنی و نظارت لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اصناف نیز باید طبق پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند، افزود: وقتی به اصناف اعلام می‌شود که در ساعت مقرر تعطیل کنند، سرپیچی نکنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها و کنترل بیماری کرونا کسی متضرر نشود.
بهنامجو از فرمانداران خواست با نمایندگان اصناف و مغازه‌داران جلسه‌ای برگزار و از پیشنهادهای این قشر نیز در ارتباط با چگونگی کنترل جمعیت در مغازه‌ها و پیشگیری از ویروس کرونا نظرخواهی کنند.
او افزود: در طول یک سال گذشته بعلت شیوع کرونا همه به نوبه خود ضرر کردند و بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست داده اند و تمهیدات ما بخاطر مردم و سلامتی آنهاست و نباید با کم توجهی و عادی سازی بار دیگر دچار خسران و ضرر شد.
استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان‌ها به تناسب جمعیت و مسافران احتمالی باید تمهیدات لازم را برای کنترل و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اعمال کنند و در  جلسات روزانه نحوه استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج، هلال احمر، گردشگری و مراکز بهداشتی و همچنین کاستی‌های موجود مشخص شود تا در روزهای خاص تعطیلات کمبود تجهیزات و نیروی انسانی نداشته باشند.
وی در ادامه سخنانش بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکید کرد و گفت: همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان  باید برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی آمادگی لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها کرونا استان اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو  بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان اردبیل استانداری اردبیل کرونا استان اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد