Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:06:38 GMT

پاداش دو برابری به دختران فوتسالیست تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۳۶۳

پاداش دو برابری به دختران فوتسالیست تکذیب شد

پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان به بهانه قهرمانی در جام ملت های آسیا هنوز به آنها پرداخت نشده است و این در حالی است که دو سال از این مسابقات سپری شده است. 

به گزارش "ورزش سه"، با روی کار آمدن شهره موسوی به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال بانوان او وعده داده است در روزهای پایانی سال جاری پاداش ملی پوشان را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شایعه شده که به خاطر تاخیر در پرداخت پاداش ها دو برابر به ملی پوشان پرداخت خواهد شد که نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. 

 

او در این باره می گوید:« بنده نه اهل قول واهی دادن هستم و نه قولی می دهم که پاداش ها بیشتر پرداخت شود. این شایعات و صحبت ها نیز صحت نداشته و به صراحت اعلام می کنم به جای قول الکی دادن باید تلاش کرد تا زحمات این بانوان ورزشکار جبران شود. بنده معتقدم اول باید اصل مطالبات و پاداش ها را بدهیم و بعد اگر شرایط مهیا شده یا اسپانسر پیدا شود یا اینکه به قول عامیانه پول آن درجیب ما صدا کند، بین دوستان تقسیم خواهیم کرد. درحال حاضر همه از وضعیت فدراسیون باخبر هستند و شرایط به گونه ای است که اول باید اصل بدهی ها، مطالبات و معوقات خُرد و کلان پرداخت شود و بعد روی مازاد آن حساب باز کرد. درهمین راستا چند بارمفصل با آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده و در تلاش هستیم مطالبات و پاداش های معوقه پرداخت شود. رئیس فدراسیون هم نگاه مثبتی به فوتبال و فوتسال بانوان داشته و گفت این طرف سال ( قبل از عید نوروز 1400) این پاداش های به جای مانده از سال 2018 پرداخت خواهد شد.»

 

گفتنی است پاداش قهرمانی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان به بهانه قهرمانی در جام ملت ها بر اساس مصوبه وقت اعضای هیات رییسه 20 میلیون تومان است.

فدراسیون فوتبال فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال فوتسال بانوان پاداش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار می‌شود که ترکیب ایران به شرح زیر است:    اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی (کاپیتان) -مائده بی رنگ-نازنین منصورالوارث - مریم دینی -سمیه اسماعیلی- پرنیا رحمانی

دیگر خبرها

  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم