Web Analytics Made Easy - Statcounter

لرستانی با اشاره به اهمیت تقویت معنویت در زندگی، گفت: حرکت برای دین خدا بزرگ‌ترین وسیله برای حفظ ایمان، رشد و تداوم آن در مسیر زندگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام علی لرستانی صبح امروز در جلسه عقیدتی پایوران با اشاره به اهمیت تقویت معنویت در زندگی، اظهار داشت: مؤمنان تنها کسانی هستند که هر وقت نام خدا برده شود، دل‌هایشان هراسان می‌گردد و در انجام نیکی‌ها و خوبی‌ها بیشتر می‌کوشند و هنگامی‌که آیات بر آنان خوانده می‌شود، بر ایمانشان افزوده‌شده و بر پروردگار خود توکل می‌کنند، آنان کسانی هستند که نماز را چنان‌که باید می‌خوانند و ازآنچه به آن‌ها عطاشده، مقداری را به نیازمندان انفاق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ذکر خدا، شنیدن آیات خدا، توکل بر خدا، اقامه نماز و صدقه در راه خدا ازجمله رویکردهای تقویت ایمان به شمار می‌رود و در این راستا اطاعت و بندگی انسان را بزرگی و عزت می‌بخشد و وی را به بزرگ‌ترین و عزیز‌ترین آن‌ها تبدیل می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز عنوان کرد: شنیدن آیات الهی سبب افزایش ایمان، یقین و آرامش شده و تلاوت آن از جوانب مختلفی نفس را پاک و نورانی می‌گرداند و انسان را با مراد و مفهوم قرآن آشنا می‌سازد.

وی تصریح کرد: حرکت برای دین خدا بزرگ‌ترین وسیله برای حفظ ایمان، رشد و تداوم آن در مسیر زندگی است.

لرستانی گفت: به همان اندازه که ایمان تقویت گردد میزان مصونیت قلب نیز در مقابل تمایلات نفسانی و گزنده‌های شهوانی بالاتر می‌رود، در غیر این صورت قلب تسلیم نفس شده و گردن را برای شهوات خم می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز بیان کرد: امیال نفسانی به دنبال خلع سلاح معنوی ما هستند و همه ما باید تهدیدها و آسیب‌های دینی را جدی بگیریم و تلاش کنیم که موانع پیشرفت اعتقادات و معنویت را در زندگی شناسایی و برای مقابله با آن‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

دیگر خبرها

  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است