Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@15:45:26 GMT

تعطیلی فرودگاه صنعا بخاطر نبود سوخت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۴۲۵

تعطیلی فرودگاه صنعا بخاطر نبود سوخت

انصارالله یمن از تعطیلی فرودگاه صنعا به دلیل اتمام سوخت خبر داد.

 به نقل از خبرگزاری سبأ، طالب جبل، معاون سازمان هواپیمایی یمن گفت: فرودگاه صنعا به دلیل تمام شدن فرآورده‌های نفتی قادر به ادامه خدمات‌رسانی به هواپیماهای سازمان ملل نیست و به ناچار باید به روی پروازهای سازمان ملل بسته شد.

وی افزود: فرودگاه قادر به راه اندازی ژنراتورهای برق و دستگاه ها و تجهیزات برای خدمات‌رسانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرودگاه بیش از دو ماه است که با دشواری زیادی در فراهم کردن نیازهای خود از فرآورده‌های نفتی ضروری مواجه است.

طالب جبل گفت: به دلیل ممانعت ائتلاف متجاوز آمریکا از ورود کشتی‌های حامل سوخت به بندر الحدیده فعالیت‌ها در یمن از جمله پروازها در فرودگاه صنعا دچار مشکل شده است. ائتلاف عربی مسئولیت کامل بستن فرودگاه صنعا به روی پروازهای سازمان ملل و توقف خدمات‌رسانی در آن را برعهده دارد.

ائتلاف عربی از اوت ۲۰۱۶ تمام پروازهای فرودگاه صنعا به جز پروازهای سازمان ملل و نهادهای بشردوستانه را متوقف کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه صنعا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

بلاروس در دکترین دفاعی اصلاح‌شده این کشور با انتقاد از نقش ناتو در سلطه آمریکا بر منطقه اروپا، مخالفت خود با گسترش این ائتلاف نظامی و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن یا کشورهایی که قصد عضویت در آن دارند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اصلاحیه دکترین دفاعی بلاروس که روز گذشته(پنج‌شنبه) به تایید کنگره ملی خلق بلاروس رسید، این کشور  مخالف گسترش ائتلاف نظامی ناتو و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن است اما مینسک آماده برقراری گفتمان فعال در این زمینه است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که در این دکترین آمده است: جمهوری بلاروس گسترش ادامه‌دار ناتو و نظامی‌سازی کشورهای عضو آن یا کسانی که به دنبال ملحق شدن به این ائتلاف نظامی-سیاسی هستند را نمی‌پذیرد و  این اقدامات را روندی خطرناک می‌داند که احتمال بروز درگیری نظامی را افزایش می‌دهد. در عین حال، جمهوری بلاروس آماده ازسرگیری گفت‌وگوی فعال با این کشورها در حوزه نظامی به شرط متوقف شدن لفاظی‌ها و اقدامات خصومت‌آمیز آن‌ها علیه جمهوری بلاروس است.

طبق این سند، ناتو موجب سلطه آمریکا بر اروپا شده است و مینسک انتقال احتمالی تسلیحات اتمی به "کشورهای همسایه غیردوست" را تهدید تلقی خواهد کرد.

در دکترین دفاعی اصلاح‌شده بلاروس همچنین مطرح شد که این کشور مشارکت کشورهای سازمان ملل و در سازمان امنیت و همکاری در اروپا را عامل تامین‌کننده ثبات و امنیت جهانی و منطقه‌ای دانسته و با سوء استفاده از سازوکارهای این سازمان‌ها برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل مخالف است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد