Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: در سال کرونا فعالیت‌های بدمینتون بازان خراسان رضوی نیز کاهش یافت و به همین نسبت درآمدها هم کاهش چشمگیری داشته است. - اخبار استانها -

سیدحسین رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی بدمینتون بازان خراسان رضوی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در سال 99 انجام شد و سعی کردیم تعداد افراد حاضر در هر شیفت را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعی کردیم تا حد امکان، تمرینات تیم‌های بدمینتون تعطیل نشود و هرگاه مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان صادر می‌شد به فعالیت می‌پرداختند.

رضوی با بیان اینکه تیم توس مسیر مشهد به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود کرد، گفت: این تیم که صد در صد بازیکنانش بومی هستند، فصل جاری در مسابقات دسته اول کشور شرکت کرد و پس از کسب عنوان قهرمانی این مسابقات راهی لیگ برتر شد.

آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات بدمینتون/ دردسرهای بدمینتون‌بازان گرگانی برای تمرینبدمینتون ایران از سطح برنز به طلا رسیده استطلسم حضور بدمینتون در بازی‌های المپیک/ ثریا آقایی بازی‌های المپیک را از دست داد؟

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز نماینده لیگ برتری داریم؛ تیم شهید فخار که توسط هیئت استان حمایت می‌شود، در لیگ برتر کشور حضور داشت و موفق شدند سهمیه استان در این مسابقات را حفظ نمایند؛ همچنین آکادمی پونا نیز نماینده استان در لیگ دسته اول بانوان است.

وی با بیان اینکه با وجود تعطیلی مدارس و محدودیت‌های کرونایی، استعدادیابی این رشته عملا تعطیل بوده است، ادامه داد: در سال 99، مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون شرق کشور در بخش بانوان با حضور 5 استان، به میزبانی مشهد برگزار شد؛ همچنین تیم پسران استعدادهای برتر خراسان رضوی نیز به مسابقات شرق کشور در خراسان شمالی اعزام شد.

رضوی در پایان با اشاره به مشکلات مالی رشته بدمینتون گفت: درآمد هیئت بدمینتون و مربیان این رشته کاهش چشمگیری داشت؛ البته طبق وعده اداره کل ورزش و جوانان قرار است تا پیش از پایان سال جاری، حمایت مالی شویم.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس خراسان رضوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است