Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها ــ رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:هرگونه حرکات هنجارشکنی خودرو ها توسط مرکز کنترل ترافیک، رصد و شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان  با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: محدودیت منع تردد شبانه از ساعت 21تا 3صبح در همه شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پوشش ترافیکی در همه شهر وجود دارد و در صورت نیاز محدودیت جدید اعمال می‌کنیم.

وی افزود: با همه هنجارشکنان و کسانی که بخواهند با ایجاد حادثه‌های خطرناک مانند آتش بازی و پرتاب نارنجک و مواد منفجره، امنیت و آرامش مردم را بر هم زنند، به صورت جدی برخورد خواهد شد.

نوبخت: پرسنل پلیس راهور پاداش ویژه کرونا را دریافت خواهند کردشاخصه اصلی برای سفر نوروزی 4 رنگی است که توسط وزارت کشور به پلیس راهور اعلام می‌شودرئیس پلیس راهور گیلان :جریمه ثبت‌شده برای خودروهای دارای برگه تردد باطل می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به کلان شهر اصفهان بیان کرد: به جز شهرستان‌های نارنجی و قرمز که منع تردد دارند، ورود و خروج به سایر شهرستان‌ها بلامانع است.

وی با توصیه به خانواده‌ها برای سه شنبه شب تصریح کرد: خانواده‌ها بایستی فرزندان خود را کنترل کنند و رانندگان در این شب مراعات کنند؛ در غیر اینصورت با مشاهده هرگونه حرکات هنجارشکنی توسط مرکز کنترل ترافیک، خودروها رصد و شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: هنجارشکنی و دور دور‌های شبانه و خودروهای با پلاک مخدوش نیز توسط دوربین‌ها کنترل و تا به حال حدود 2هزار راننده متخلف جریمه شدند.

انتهای پیام/163/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902706

دیگر خبرها

  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده