Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:40:57 GMT

اختصاص ۲۴۰ میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۵۴۳

اختصاص ۲۴۰ میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، داود شایقی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۴۰ میلیارد تومان منابع جدید برای پروژه عظیم راه آهن اردبیل اختصاص یافت، اظهار کرد: از این رقم ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت نقد و از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین شده تا پروژه ریلی اردبیل – سرچم در مراحل نهایی سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان نیز توسط بانک ملی برای این پروژه تأمین شده تا در تداوم پشتیبانی بانک ملی راه آهن اردبیل – میانه بتواند سرعت اجرای مناسبی را پیدا کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در مجموع با تأمین ۲۴۰ میلیارد تومان منابع مالی در روزهای پایانی سال ۹۹ و تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران این پروژه ریلی با قوت و قدرت بیشتر در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال آینده راه آهن اردبیل – میانه آماده افتتاح شود.

سال آینده مردم اردبیل سوت قطار را می‌شنوند

شایقی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بدون محدودیت منابع مورد نیاز پروژه راه آهن اردبیل – میانه را تاکنون تأمین و دستور پرداخت منابع مورد نیاز را از ردیف ملی داده است.

وی بیان کرد: در نشست‌های متعددی که با همراهی استاندار اردبیل داشتیم از ردیف‌های مختلف برای پروژه‌های زیربنایی استان به ویژه راه آهن و راه‌ها منابع خوبی تزریق شده که قطعاً در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی اساسی و مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: پروژه راه آهن اردبیل – میانه گام‌های نهایی تکمیل و راه‌اندازی را طی می‌کند و خوشحال هستیم که بعد از سال‌ها انتظار مردم استان اردبیل سال آینده بالاخره سوت قطار را خواهند شنید.

کد خبر 5169982

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل قطار ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک انتخابات شوراي شهر راه آهن اردبیل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل تملکات بازارچه میوه و تره‌بار به میدان شهید مطهری، ۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بهسازی بازار تره‌بار در میدان مطهری، اظهار کرد: سال گذشته عمده تملک این بازارچه انجام شده و حدود ۶۵۰ مترمربع از فضای میدان قدیمی‌تر باقی‌مانده که برای رفع مشکل نقدینگی سازمان، شورای شهر ۵۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده است و امسال تملک این بازار به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با پیگیری سازمان و شورای شهر این مبلغ در قالب یک وام از بانک شهر به سازمان پرداخت و برای تکمیل تملک از آن استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در راستای اجرای این پروژه، سازمان میادین ۸۹ غرفه به متراژ ۱۵۹۵ مترمربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال تملک کرده است.

صادقی امینی با اشاره به تدوین دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان، اضافه کرد: برای نخستین‌بار تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان در قالب یک دفترچه و مشتمل بر بندهای متعدد با همکاری فرماندار و هیئت تطبیق فرمانداری مصوب شد.

وی گفت: تدوین این دفترچه بر نقش‌آفرینی بیشتر سازمان میادین در حوزه‌های مختلف کمک زیادی می‌کند به نحوی که در چهار سیاست اصلی سازمان که شورای شهر برای سازمان مصوب کرده است از جمله هوشمندسازی، تکمیل شبکه توزیع و تنظیم بازار اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 749092

دیگر خبرها

  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور