Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد کلاس کنترل مربیان در استان فارس گفت: در این کلاس که فقط در آن کنترل مربیان انجام شد، در بخش فرنگی ناصر نوربخش و مهدی محمدی و در بخش آزاد محسن کاوه و یعقوب نجفی جویباری به‌عنوان مدرس حضور داشتند و بنده نیز دروس تئوری را تدریس کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره با توجه به شرایط کرونا، کلیه مربیان استان فارس در دو بخش، اصول مربیگری، اخلاق در ورزش و طراحی در تمرین را پشت سر گذاشتند و تمامی کسانی که صاحب دفترچه مربیگری بودند کنترل شدند.

مرادی با اشاره به حضور امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در این دوره تصریح کرد: کلیه مربیان فعالی که سن ۶۰ سالگی را پشت سر گذاشتند و با قانون ۶۰ سالگی مواجه شده بودند، اما از بولتن مربیگری خارج‌شده بودند در این دوره حضور پیدا کردند و با توجه به فاکتور‌ها و شاخص‌های که داشتیم اکثر این مربیان فعال و در بولتن جای گرفتند.

وی ادامه داد: در کل حدود ۸۰ نفر از مربیانی که به هر نحوی از بولتن ما خارج‌شده بودند در این دوره حضور یافتند که تعداد ۳۱ نفر با توجه به کسب امتیازات و نتایج لازم به لیست مربیان انستیتو کشتی اضافه شدند.

رئیس انستیتو کشتی گفت: حدود ۱۶۰ مربی کشتی آزاد و فرنگی که صاحب دفترچه بودند در این کلاس کنترل شدند که از این تعداد ۳۱ نفر غیرفعال شدند و ۴۶ نفر نیز با توجه به شاخص‌های عدم بار فنی، تیپ بدنی و عدم حضور در باشگاه‌ها و فعال نبودن، فرصت‌های شش‌ماهه داده شد تا خود را در به‌روزرسانی کنند و در غیر این صورت غیرفعال می‌شوند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: به تمام مربیان سراسر کشور اعلام می‌کنم که اگر دارای بار فنی و دانش روز کشتی نیستند، ازلحاظ آمادگی جسمانی در سطح ایده آلی قرار ندارند و در باشگاه‌ها فعالیت نمی‌کنند با حضور ما و تیم آموزشی انستیتو در استان‌ها مطمئناً دچار مشکل خواهند شد و از این فرصتی که دارند استفاده و نسبت به به‌روزرسانی خود تلاش کنند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد