Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در پیامی در چهلمین روز از درگذشت پیشکسوت فوتبال و پرسپولیس، بازیگر و مجری، علی انصاریان، یاد و خاطره او را گرامی داشت و این ضایعه را بار دیگر به خانواده وی، جامعه فوتبال و هنر و به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:  تسلیت گفتن‌ها مایه تسلای خاطر نمی‌شود از اندوهی که هنوز در باورش مردد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی این انکار برای جامعه فوتبال و پرسپولیس، پایانی نخواهد داشت. هنوز در باور رفتن مهرداد میناوند سر در گم بودیم که ناباورانه از رفتن علی انصاریان گفتند.

روی بنرها و در صفحه تلویزیون، آن خنده‌ها و شوخی‌ها، زنده بودن را فریاد می‌زدند و حال باید می‌پذیرفتیم که صاحب آن خنده‌ها دیگر در میان ما نخواهد بود. آن خنده‌ها بارها و بارها ما را ویران کرد و خدا می‌داند، در این شب و روزها بر مادر او چه گذشت که هیچ همدردی، او را تسلی نخواهد داد.

چهل روز گذشته و گویی علی انصاریان این جا در میان ما حضور دارد. شاید از معجره خنده باشد که آن را بی‌دلیل از یکدیگر دریغ می‌کنیم و او بی‌دریغ آن را نثار همگان می‌کرد. این روزها در آستانه سال نو، چه سخت دلتنگ او و مهرداد عزیز هستیم.

باشگاه پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره او، بار دیگر این ضایعه را به خانواده وی، جامعه فوتبال و هنر و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم