Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:06:05 GMT

جسد دو صیاد غرق شده در ساحل بندر کیاشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۹۲۸

جسد دو صیاد غرق شده در ساحل بندر کیاشهر کشف شد

سرهنگ حمید محمدی نسب روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو صیاد در بیست و سوم اسفندماه به وسیله یک قایق جهت صید به دریا عزیمت می کنند که متاسفانه به علت کولاکی بودن دریا غرق می شوند.

وی با اشاره به اینکه جسد این ماهیگران پس از گذشت یک روز در بیست و چهارم اسفندماه در منطقه ساحل پیست موتورسواری شهر بندرکیاشهر کشف می شود افزود: جسد این دو ماهیگیر ۵۵ و ۷۰ ساله  با تلاش عوامل انتظامی ، هلال احمر و دیگر عوامل امداد و نجات کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی نسب با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ از کلیه صیادان خواست تا از عزیمت به دریا در هنگامی که دریا مواج و توفانی است خودداری کنند.

بخش بندرکیاشهر با داشتن ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان آستانه اشرفیه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک