Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نحوه، زمان و دیگر جزئیات برگزاری کارگاه ‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری این استان ویژه فصل بهار را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کبری اخلاقی نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نام نویسی شرکت در کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ویژه فصل بهار که در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری این استان به نشانی اینترنتی kvb.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir انجام شد ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ به پایان رسید.  

وی افزود: زمان آغاز کارگاه ‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌ های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ویژه فصل بهار از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ است. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارگاه ‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری این استان ویژه فصل بهار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و آنلاین از سوی مدرسان هر رشته برگزار می ‌شود. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: علاقمندان در گروه‌ های سنی چهار، هفت، ۹، ۱۲ و ۱۵ سال به بالا می‌ توانند در کارگاه‌ های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ویژه فصل بهار شرکت کنند.  

وی ابراز داشت: علاوه بر اعطای گواهی به افراد شرکت کننده در کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ویژه فصل بهار عده ای از آنها نیز در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌ های کانون پرورش فکری استان می‌ شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورشی فکری کودکان مهارت های زندگی کانون پرورش فکری ادبی و مهارت فصل بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران