Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان گفت: اطمینان خاطر می‌دهیم که در تاسیسات گردشگری و اقامتی مجاز استان کسی به کرونا مبتلا نخواهد شد زیرا تا واحد ضدعفونی نشود در اختیار مهمان بعدی قرار نمی‌گیرد.

حمیدرضا آذرپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی مراکز گردشگری و اقامتی گیلان برای پذیرش مهمانان نوروزی، اظهار کرد: تمام مراکز اقامتی و مهمان‌پذیر استان شامل هتل‌ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارتخانه هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه تاکنون بازدیدهای مختلفی از واحدهای اقامتی در سطح استان داشتیم که بیش از ۹۵ درصد آنها دستورالعمل‌های بهداشتی را اجرایی کرده‌اند، افزود: در ابتدای شیوع کرونا واحدهای اقامتی را به مراکز معتبر فروش مواد گندزدایی معرفی کردیم تا از محلول‌های معتبر و با کیفیت برای ضدعفونی کردن محیط خریداری کنند.

وی ادامه داد: به صورت مستمر از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و گردشگری بازدید صورت می‌گیرد و گزارش‌ها و آموزش‌های لازم ارائه می‌شود. اطمینان خاطر می‌دهیم که در تاسیسات گردشگری و اقامتی مجاز استان کسی به کرونا مبتلا نخواهد شد زیرا تا واحد ضدعفونی نشود در اختیار مهمان بعدی قرار نمی‌گیرد.

آذرپور با انتقاد از فعالیت واحدهای اقامتی و استیجاری غیرمجاز در قالب سوئیت‌های شخصی گفت: سال گذشته تمام واحدهای مجاز پذیرش مسافر را بستیم اما واحد غیرمجاز فعالیت داشتند که نتیجه آن را در افزایش تعداد مبتلایان شاهد بودیم، براین اساس امسال تمام تاسیسات اقامتی مجاز که جزء گروه یک مشاغل دسته بندی شده‌اند، فعال هستند و با واحدهای استیجاری غیرمجاز برخورد قاطع می‌شود.

معاون گردشگری گیلان با بیان اینکه ۲۷۱۲ واحد گردشگری گیلان در ایام نوروز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، گفت: طبق برآوردها تا پایان بهمن‌ماه امسال شیوع کرونا به واحدهای گردشگری و اقامتی استان بیش از ۱۴۴۸ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما مخالف سفر نیستیم بلکه به دنبال برگزاری سفری ایمن برای مهمانانی هستیم که مراکز اقامتی مجاز را برای سفر انتخاب می کنند، تصریح کرد: مسافران گرامی هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص کیفیت ارائه خدمات مراکز اقامتی مجاز را می توانند به شماره ۰۹۶۲۹ یا ۰۱۳۳۳۶۱۸۴۶۵ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی گردشگري گردشگری و اقامتی مراکز اقامتی اقامتی مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است

ایسنا/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه هشتم اردیبهشت  افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است