Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تهران در سال ۹۹ با صدور پروانه انتشار تعداد ۵۰ نشریه دانشجویی موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران؛ تعداد ۲۹۰ نشریه دانشجویی در سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه پرولنه فعالیت داشتند که از این تعداد ۱۶۰ نشریه در طول امسال شماره‌های خود را به ­طور منظم منتشر کردند و ۲۵۰۰ دانشجو در این نشریات در حال  فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌های کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران نیز در سال ۱۳۹۹ به­ طور منظم برگزار شد که علاوه بر موافقت با تغییر در ۷۲ نشریه، با صدور پروانه انتشار ۵۰ نشریه در این سال موافقت شد. هم‌چنین برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان حوزه نشریات دانشجویی برگزار شد. کارگاه‌های نشریات دانشجویی نیز از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگی و اجتماعی در حوزه نشریات در سال جاری بوده است.

۷ نشریه دانشجویی نیز توانستند در سال ۱۳۹۹ امتیاز نشریه حرفه‌ای را کسب کنند. این امتیاز به نشریاتی که از نظر اصول فرمی، محتوایی و فنی در سطح مناسبی قرار داشته باشند، اعطاء می‌شود. نشریات با امتیاز حرفه­ای در رده نشریات علمی یک امتیازی قرار دارند.

از اقدامات مهم دیگر برای فراهم ساختن بستر انتشار الکترونیک نشریات دانشجویی به صورت سامانه اختصاصی برای ۴۰ نشریه دانشجویی بود.  

به گزارش اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در سه ماهه آخر سال ۱۳۹۹ دوازدهمین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی نیز مرحله دریافت آثار خود را انجام داد. دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با ثبت ۶۷۲ اثر توانستند در میان ۱۰ دانشگاه برتر شرکت‌کننده از نظر تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره قرار بگیرند. داوری این جشنواره در حال انجام است و اختتامیه آن نیز در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریه دانشجویی نشریات الکترونیکی دانشگاه تهران نشریات دانشجویی نشریه دانشجویی دانشگاه تهران سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد