Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی تیم شهرداری نوشهر برای همدردی با خانواده علی ناصریان، بازیکن جوان فوت شده این تیم در حادثه واژگونی اتوبوس تیم، راهی منزل این بازیکن جوان شدند 

بامداد روز شنبه، در جاده چالوس، سقوط بهمن باعث واژگونی اتوبوس تیم شهرداری نوشهر شد.

به گزارش طرفداری، واژگونی اتوبوس تیم شهرداری نوشهر باعث فوت یکی از بازیکنان جوان این تیم به نام علی ناصریان شد و علاوه بر این بقیه بازیکنان تیم هم در این حادثه مصدوم شدند و در بین این بازیکنان، میثم حسینی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس نیز حضور داشت که پس از این اتفاق زیر تیغ جراحی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات محسن بنگر و همکارانش شب گذشته برای تسلیت به خانه مرحوم علی ناصریان رفتند و با خانواده این بازیکن جوان همدردی کردند.

اخبار داغ 

معاون تراکتور به دلیل دخالت در امور فنی و مدیریتی برکنار شد؛ جدایی دژاگه و شجاعی قطعی است پاس گل مهدی طارمی و گل اولیویرا به پاکوس د فریرا روی اشتباه دروازه بان حریف (پورتو 2-0 پاکوس د فریرا) حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو اولیور کان: هالند؟ ما بهترین بازیکن جهان را در بایرن مونیخ داریم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ

به گزارش همشهری آنلاین 22 بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه،‌ امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

کد خبر 847612 برچسب‌ها ویژه ورزشی بسکتبال

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم