Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جلیلی گفت: طبق پیش بینی های وزارت بهداشت احتمالا جز کشورهایی هستیم که زودتر از همه افراد را واکسینه می کنیم. گر چه دیر شروع کردیم اما انشاالله زودتر از همه کشورها مردم واکسینه می‌شوند.

به گزارش برنا؛ حسن جلیلی، مدیر پروژه واکسن کو برکت در جمع خبرنگاران با اشاره آخرین وضعیت اولین واکسن ایرانی کرونا گفت: فاز نیمه صنعتی آن راه اندازی شده و همچنین تجهیزات آن نصب و راه اندازی شده و شروع به کار کردیم

او افزود: اولویت بندی تزریق واکسن باید سیاست های وزارت بهداشت باشد و ما در این زمینه تصمیم گیرنده نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی تاکید کرد: برای رگولاتور مجوز لازم صادر کرده و برای تولید در اختیار قرار گرفته است.

مدیر پروژه واکسن کو برکت گفت: تا اواخر بهار ۱۰ تا ۱۵ میلیون دوز تولید می شود.

او با اشاره به قیمتی که این واکسن در اختیار مردم قرار می گیرد افزود: کلیه فرآورده های بیولوژیکی مصوبه دارد و قیمت آن ۷۰ درصد مشابه خارجی خواهد بود‌. در زمینه این که رایگان شود مل تصمیم نمی گیریم.

جلیلی در زمینه تولید مشترک این واکسن با کشورهای دیگر اظهار کرد:در ستاد اجرایی فرمان امام تولید مشترک نداریم

او ادامه داد: طبق پیش بینی های وزارت بهداشت احتمالا جز کشورهایی هستیم که زودتر از همه افراد را واکسینه می کنیم. گر چه دیر شروع کردیم اما انشاالله زودتر از همه کشورها مردم را واکسینه می کنیم.

او در پایان گفت: این واکسن قدرت کنترل ویروس را به طور کامل دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن ایرانی کرونا واکسینه می کنیم زودتر از همه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، منوچهر متکی شنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با برنامه البعد الرابع (بعد چهارم) در شبکه خبری العالم، گفت: عملیات «وعده صادق» در واقع نخستین عملیات نظامی تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ تحمیلی بود که در سطح و در شرایط خاص خود اجرا شد.

متکی افزود: این عملیات که در پاسخ به تجاوز بزدلانه رژیم "اسرائیل" به سفارت ایران در دمشق صورت گرفت که به شهادت تعدادی از ایرانی ها منجر شد، بخش کوچکی از توانایی های ایران را در مقابله با رژیم صهیونیستی نشان داد.

وی ادامه داد: فضایی که این عملیات در آن انجام شد، فضایی خاص بود. برای اولین بار و صرف نظر از رزمایش ها ایران توانست صدها موشک و پهباد از انواع مختلف را بر اساس طرحی برنامه ریزی شده و دقیق شلیک کند و به دشمن حمله کند.

متکی ادامه داد: این حمله نشان داد هر پرنده‌ای که به اهداف جمهوری اسلامی ایران حمله بکند و نیز جایی که از آن جا به پرواز درآمده است، مورد حمله قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه پیشین ایران اظهار داشت: شبی که ایران به اراضی اشغالی حمله کرد، برای دشمن یک کابوس بود چرا که بیش از ۲۰۰ پهباد به سمت اراضی اشغالی به پرواز در آمد و موشک های بسیاری نیز به سمت اهداف موردنظر شلیک شد.

متکی گفت: رژیم صهیونیستی به همراه سه کشور معروف به کشورهای هسته‌ای یعنی آمریکا، فرانسه، بریتانیا درصدد مقابله با حمله ایران برآمدند و تصور می کردند که می توانند حمله موشکی و پهپادی نیروهای ما را خنثی کنند، اما نیروهای نظامی ما با روش ها و تدبیرهای مختلف، توانستند که قدرت های نظامی دشمن را به خود مشغول کنند. درنتیجه موشک ها با قدرت به مواضع مورد نظر اصابت کرد.

متکی در پایان سخنان خود گفت: این عملیات آموزش و تمرینی برای نیروهای نظامی ما در خارج از محدوده جغرافیایی بود و همانطور که می دانید ما با تهدیداتی از سوی خارج روبرو هستیم اما نیروهای مسلح ما از آمادگی و تجهیزات لازم برخوردارند و توانستند این عملیات را با موفقیت انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد