Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@20:38:02 GMT

آلودگی هوا به شهرهای بزرگ بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۶۷۸

آلودگی هوا به شهرهای بزرگ بازگشت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اسفند) خبر داد و گفت: طی دو روز آینده احتمال خیزش گرد و خاک در جنوب غرب کشور وجود دارد.

قدس آنلاین: صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز و و فردا (۲۵ و ۲۶ اسفند) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و نواحی مرکزی کشور به‌ویژه تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۵ اسفند) طی ساعات بعد ازظهر و شب در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: فردا (۲۶ اسفند) در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، جنوب‌ غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و طی روز چهارشنبه (۲۷ اسفند) در مناطقی از مرکز و شرق و طی روز پنجشنبه (۲۸ اسفند) در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌ شکل برف خواهد بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۶ و ۲۷ اسفند) با توجه به افزایش سرعت وزش باد، در جنوب غرب احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۲۷ اسفند) در شمال غرب و غرب و طی روز پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ اسفند) در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه جنوبی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در پاره‌ای از نقاط وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: طی روزهای آینده به‌ویژه سه‌شنبه تا پنجشنبه (۲۶ تا ۲۸ اسفند) باتوجه به افزایش قابل ملاحظه دما و امکان ذوب برف، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب و امتداد رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی وجود دارد.

ضیاییان با بیان اینکه تا اواخر هفته افزایش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود، اظهار کرد: این افزایش دما در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرق کشور بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد است همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۶ و ۲۷ اسفند) شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۷ اسفند) نیز کمی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا کلانشهرها درجه سانتیگراد البرز مرکزی شمال غرب ۲۷ اسفند پیش بینی ۲۶ اسفند طی روز وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال