Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:06:26 GMT

فروشندگان مواد محترقه با جان و مال مردم بازی نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۶۸۲

فروشندگان مواد محترقه با جان و مال مردم بازی نکنند

ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: فروشندگان مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال با جان و مال مردم بازی نکنند.

سیدعبدالله طباطبایی در جلسه مشترک با مجموعه انتظامی استان اردبیل در مقابله با اخلالگران نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال در اردبیل اظهار کرد: با همکاری پلیس و معاونین دادستان اردبیل به صورت میدانی بازدیدها انجام خواهد شد تا جلوی عرضه مواد محترقه خطرناک و دست‌ساز گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مواد محترقه در حقیقت باعث سلب آسایش مردم و به خطر افتادن جان و مال آنها می‌شود که ما مصمم هستیم با برهم زنندگان آرامش و نظم عمومی در این روزهای پایانی سال برخوردی جدی و قاطع داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: خود خانواده‌ها نیز باید مراقب فرزاندان خود به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان باشند تا با خرید این مواد محترقه خطرناک در چهارشنبه آخر سال آتش‌سوزی و یا قطع عضوی را شاهد نباشیم.

طباطبایی افزود: در سال‌های گذشته خرید و فروش و استفاده از این مواد محترقه خطرناک سبب آسیب‌های جسمی و قطع عضو در بخش‌های مختلف بدن و حتی فوت افراد شده که اگر مراقبت نکنیم، قطعا بروز این حوادث تلخ تکرار شدنی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در روزهای گذشته انفجاری در پارس‌آباد در یک مغازه سه نفر مصدوم به همراه داشته که حال دو نفر از این افراد که جوان و نوجوان بودند، وخیم گزارش شده و ضرورت دارد با درس عبرت گرفتن از این حوادث تلخ اجازه ندهیم عده‌ای با جان و مال مردم بازی کنند.

طباطبایی اضافه کرد: توصیه جدی ما به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان چنین مواد منفجره این است که با جان و مال مردم و سلامت آنها بازی نکنند و اگر پلیس و دستگاه قضا با چنین افرادی برخورد کنند، قطعا با تشکیل پرونده آنها را با مراجع قضایی ارجاع می‌دهند و این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: ما در شهر اردبیل و سایر شهرها اکیپ‌هایی را در روز چهارشنبه آخر سال مستقر خواهیم کرد تا از بروز حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری شود و در این ایام از همکاری پلیس و آمادگی کامل آنها نیز قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد محترقه چهارشنبه سوری ایمن استانی اجتماعی جان و مال مردم چهارشنبه آخر سال مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد