Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:10:38 GMT

بازگشت کارخانه بسکویت سازی درایلام به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۷۴۷

بازگشت کارخانه بسکویت سازی درایلام به چرخه تولید

کارخانه بسکویت سازی در ایلام که از چرخه تولید خارج شده بود خوشبختانه با پیگیری های ایلام بیدار به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امروز برای پیشرفت کشور باید به فکر تولید بود ، در واقع نگاه به داخل تنها راه گذر از موانع ومشکلات کشور است و می توان از بیگانگان بی نیاز شد وچشم به توافقات بی حاصل نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورها امروزه از توان درون خود به درستی حمایت می کنند تا از طریق بتوانند با دست یافتن به ثبات اقتصادی به نوعی امنیت را در درون کشور به وجود بیاورند واز طرفی هم مردم در رفاه قرار بگیرند وکشورهم در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد.

توجه به تولید همواره امری مهم در کشور است که باید مورد توجه همه مردم و مسوولین قرار گیرد؛ در واقع تولید، گرداننده‌ی اصلی چرخ اقتصاد کشور است که باید زمینه‌های حمایت از آن به درستی فراهم باشد تا کسانی که در این راه فعالیت می‌کنند بتوانند به اهداف مد نظر برسند و همچنین در زمینه اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.

با توجه به وضعیت کشورمان، نقش کارخانجات و صنایع در  چرخه‌های اصلی تولید، بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد؛ در واقع کارخانجات اگر به درستی حمایت نشوند، نمی‌توانند کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنند؛ البته این در صورتی است که نیازهای آنها هم فراهم شود.

در گزارش " کمبود مواد اولیه کارخانه ای را به تعطیلی کشاند/ تولیدکنندگان چشم به راه حمایت مسئولانه" ایلام بیدار بود که موضوع تعطیلی کارخانه بسکویت سازی در چرداول مورد توجه رسانه ها قرار گرفت وباعث شد تا توجه ها به این کارخانه جلب شده و مسئولین را به واکنش وادار کند.

خوشبختانه با پیگیری های ایلام بیدار این کارخانه به چرخه تولید بازگشت و هم اکنون با اشتغال بیش از 50 نفر مشغول به کار می باشد.

 

حدود 50 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم مشغول به کارهستند

فرشاد شبابی مدیرعامل کارخانه بسکویت سازی ساناز طلایی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: ۲۰ نفر به صورت مستقیم و 3۰ نفر به صورت غیر مستقیم دراین کارخانه مشغول به کار هستند.

مدیر کارخانه ساناز طلایی خاطر نشان کرد: این کارخانه در حال حاضر به دولت بدهی ندارد و محصولات آن علاوه بر 25 استان در داخل کشور به کشورهای افغانستان ، عراق و... ارسال می شود.

وی بیان داشت: این کارخانه سالانه 600 تن انواع بسکویت را تولید وروانه بازار می کند که برای تولید نیازمند به حمایت مسئولان هستیم.

شبابی خاطرنشان کرد: کاستی مواد اولیه وجذی سرمایه در گردش از مهم ترین مشکلات این کارخانه است که باعث می شود همواره خطر تعطیلی را احساس کنیم.

وی تصریح کرد: از پایگاه خبری ایلام بیدار به خاطر پیگیری موضوع و توجه مسئولین به این کارخانه کمال تقدیر وتشکر را داریم.

تولید سالانه 600 تن انواع بسکویت

رضا محمد رحیمی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام  با اشاره به فعالیت کارخانه تولیدتولید و اشتغال در کارخانه تولید بیسکویت بیسکویت شهرستان چرداول در سال جهش تولید گفت : در این واحد تولیدی سالانه بیش از ۶۰۰ تن انواع بیسکویت تولید می شود .

رضا محمد رحیمی با اشتغالزایی صورت گرفته در کنار تولید در این کارخانه ، تاکید کرد : در این واحد تولیدی برای بیش از 50 نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است .

وی از کیفیت بالا و استاندارد بود بیسکویت های تولیدی در این کارخانه خبر داد و افزود : محصول تولیدی علاوه بر توزیع در بازار استان به کشور عراق نیز صادر می شود .

 

مسئولین به واحدهای تولیدی بیشتر رسیدگی کنند

گل محمدی از کارگران شاغل دراین کارخانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: بنده از سال های گذشته با فعالیت دراین کارخانه مشغول به کار هستم واز این راه درآمد خانواده تامین می شود.

وی افزود: از مسئولین تقاضا داریم به کارخانه های تولیدی بیشتر رسیدگی کنند زیرا به صورت مستقیم با معیشت افراد شاغل در آن ارتباط دارد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: از پیگیری های صورت گرفته برای بازگشت این کارخانه به چرخه تولید کمال تشکر را داریم زیرا دراین شرایط معیشت خانواده های افراد شاغل دراین کارخانه به خطر می افتاد.امروز برای پیشرفت کشور باید به فکر تولید بود ، در واقع نگاه به داخل تنها راه گذر از موانع ومشکلات کشور است و می توان از بیگانگان بی نیاز شد وچشم به توافقات بی حاصل نداشت.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: دراین کارخانه چرخه تولید ایلام بیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با اشاره به آیات قرآن و احادیث اهل بیت (ع) به بیان تأثیر ایمان و تقوا در گشایش در زندگی و باز شدن درهای برکات الهی اظهار کرد: غفلت از یاد خدا را سبب محروم شدن از نعمت‌های الهی و بی بهره ماندن از رحمت پروردگار عالم در آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت هفته سلامت، اقدامات انجام گرفته توسط دولت در حوزه سلامت را شایسته تقدیر دانست و افزود: با توجه به شعار امسال باید در حوزه سلامت به سمت مردمی سازی برویم و با ترویج اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت و مشارکت مردم در طرح‌های غربالگری ضریب سلامت در جامعه را افزایش دهیم.

وی ضمن گرامیداشت هفتم اردیبهشت، روز ایمنی و حمل و نقل گفت: متأسفانه در تعطیلات نوروز امسال ۱۰۶۵ نفر در حوادث رانندگی فوت کرده و بیش از ۱۷۰۰۰ نفر مصدوم شده‌اند، در صورتی که با ایمن سازی راه‌ها و رعایت قوانین توسط رانندگان محترم این امکان وجود داشت که این هموطنان در کنار خانواده‌های خود باشند.

حجت الاسلام باقری ارومی نهم اردیبهشت، روز شوراها را نیز تبریک گفت و از اختلافات موجود بین اعضای شوراها گلایه کرد و افزود: اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ها موجب تضارب آرا و افزایش بهره وری گردد بسیار مفید و ارزشمند است؛ اما وقتی اختلافات به نزاع و درگیری بینجامد سبب سستی و عقب ماندگی است.

حفظ و نگهداری پروژه‌های شهری از افتتاح آنها مهم‌تر است

وی آماده سازی بلوار شورا جهت استفاده عموم مردم را بعد از مدت‌ها تأخیر به فال نیک گرفت و ادامه داد: بالاخره پس از مطالبه گری در تریبون‌های مختلف و پیگیری‌های برخی مسؤولان این بلوار آماده افتتاح و بهره برداری است ولی یک تذکر خدمت شهردار محترم عرض می‌کنم نگهداری پروژه‌های پس از افتتاح از اصل آن پروژه مهم‌تر است و اگر قرار است این پروژه هم به سرنوشت ساحل کاکوله دچار شود بهتر است از اکنون فکری به حال آن کنید.

امام جمعه آستارا یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفته و افزود: کارگران نیروهای اصلی و موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند و در این سالی که جهش تولید با مشارکت مردم باید انجام پذیرد خیلی بیشتر نقش و اهمیت کارگران در تحقق شعار سال آشکار می‌شود.

وی سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز عقیدتی و سیاسی در سپاه را گرامی داشت و اضافه کرد: رمز ماندگاری شهید مطهری، فکر اندیشه او به عنوان یک مکتب و یک روش فکری و اعتقادی است و این مهم او را به عنوان یک الگو و یک متفکر جریان ساز همیشه زنده نگه داشته است.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با توجه به تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای کم ارزش نشان دادن عملیات وعده صادق گفت: آنچه در این عملیات مهم بود اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین الملل بود، اینکه چند موشک شلیک شده و یا به هدف برخورد کرده است مسأله اصلی نیست. مسأله اصلی جرأت یافتن مسلمانان و آزادی خواهان عالم برای نابود کردن رژیم صهیونیستی است که به خوبی اتفاق افتاد و هیمنه تو خالی رژیم خبیث را در هم شکست.

کد خبر 6089112

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت