Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در شبکه نمایش خانگی عرضه شد. همچنین فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» در اولین حضور جهانی خود راهی جشنواره فنتسپوآ برزیل شد.

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از روز گذشته (یکشنبه ۲۴ اسفند) در سامانه‌های اینترنتی «فیلمگردی»، «فیلیمو» و «نماوا» عرضه و در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در «آبادان یازده ۶۰» ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم سینمایی که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، روایتی متفاوت از غیرتِ مردم آبادان در شکست حصر این شهر در ابتدای جنگ با عراق است

«آبادان یازده ۶۰» موفق به دریافت سیمرغ مقاومت از جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر شد و در میان ۵ فیلم برتر آرای تماشاگران این دوره از جشنواره قرار گرفت.

 

 

* «شیرجه بزرگ» راهی جشنواره فنتسپوآ برزیل شد

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، در اولین حضور جهانی خود راهی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فنتسپوآ برزیل شد.

این جشنواره سالانه در شهر پورتو آلگرا کشور برزیل برگزار می‌شود و به نمایش فیلم‌های فانتزی اختصاص دارد. امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و برگزاری جشنواره ها به صورت آنلاین، این جشنواره نیز از تاریخ ۹ تا ۱۸ آپریل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این جشنواره برزیلی، بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه و ۵۰ فیلم بلند از ۳۵ کشور به نمایش درخواهد آمد. این رویداد هنری به دلیل اهمیت و محبوبیت به لحاظ ژانر و موضوع در جهان و امریکای لاتین، امسال میزبان ۲۵ فیلم است که نخستین حضورجهانی خود را در این فستیوال تجربه خواهند کرد.

سومین اثر بلند کریم لک‌زاده متاثر از شرایط کرونا، در آبان‌ماه سال جاری به پایان مراحل فنی رسید.

«شیرجه بزرگ» روایتگر قصه مَرد و مریم است که برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند.

در این فیلم سینمایی هنرمندانی چون: سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می پردازند.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آبادان یازده ۶۰ فیلم سینمایی شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان