Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:22:16 GMT

تمدید کارت‌های مرزنشینان تا پایان 1400

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۷۹۱

تمدید کارت‌های مرزنشینان تا پایان 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه سروش در نشست بررسی مبادلات مرزی استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد اظهار کرد: با فرارسیدن سال نو در راستای تامین اقلام مورد نیاز خانوار از جمله برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده‌های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله تصمیم گرفته شد تا واردات این کالا های اساسی بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه‌ها از جمله گواهی GMP  انجام شود و در شبعه توزیع کشور به عرضه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تامین میوه های گرمسیری کشور یکی از پتانسیل هایی است که مرزهای استان در آن نقش مهمی ایفا می کنند اظهار داشت: برای تامین میوه های گرمسیری و نارنگی ایام نوروز مقرر شد تا از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران و از محل ارز حاصل  صادرات سال‌های ۹۷ تا ۹۹ خود بدون الزام به ارایه گواهی سایر دستگاه‌ها از جمله گواهی GMP انجام شود.

زنگنه افزود: قرار است این میزان واردات و در شبکه توزیع کشور عرضه شود  و این واردات خارج از سهمیه ارزی و مقدار تعیین شده کشور باشد و از طرفی هم امکان واگذاری ارز حاصل از صادرات پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین به سایر پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین میسر شد.

 وی ادامه داد: در همین راستا تصمیم گرفته شده تا بازارچه های مرزی شرق کشور برای واردات کالا از تخفیف سود بازرگانی ۲۰ درصد برخودار شوند و از طرفی هم برای تسهیل در انجام واردات این کالاها کارت های الکترونیکی مبادلات مرزی مرزنشینان استان های مرزی از جمله سیستان و بلوچستان به صورت سیستمی تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید می شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت دولت مرزنشینان نارنگی پاکستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری