Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:56:43 GMT

خطیبی: هر کسی دلش با تراکتور نیست، برود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۸۷۷

خطیبی: هر کسی دلش با تراکتور نیست، برود

سرمربی تراکتور اعلام کرد هر بازیکنی علاقه ای به پوشیدن پیراهن این تیم ندارد می تواند جدا شود و این نیاز به بازیکنان متعصب دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور، اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یک بازی دوستانه هم برای قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه انجام دادیم تا لغو مسابقه‌ جام حذفی را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار دارند و از نظر فنی هم روز به روز پیشرفت می‌کنند و به شرایط مد نظر کادر فنی می‌رسند. من به این بازیکنان ایمان دارم و امیدوارم در ادامه فصل با حمایت هواداران عزیزمان نتایج خوبی کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص دخالت برخی افراد در مسائل فنی عنوان کرد: تمام مردم خوب آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور، رسول خطیبی را می‌شناسند و می‌دانند که بیشتر از هر چیز روی مسائل فنی تیم‌هایم حساس هستم. من به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهم بود تا دخالتی در امور فنی تیم و تصمیمات درباره بازیکنان صورت بگیرد.

 

خطیبی تصریح کرد: به غیر از روز اول حضورم در تراکتور، هیچ صحبتی در سه هفته اخیر انجام ندادم و در این مدت سعی کردم تمام فکر و ذکر و تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم تا تیم به شرایط بهتری برسد.

 

 

وی یادآور شد: بنده و کادرفنی تیم به‌صورت شبانه‌روزی تمام نقاط ضعف تیم را بررسی کردیم و سعی داشتیم تدبیری برای بهتر شدن شرایط تیم داشته باشیم. شاید در این مدت عده‌ای هم قصد داشتند در کار بنده و مربیانم دخالت کنند، اما هرگز و تحت هیچ شرایطی این اجازه را ندادم. مردم عزیز آذربایجان بدانند تا زمانی که بنده در خدمت‌شان هستم، به هیچ عنوان اجازه دخالت افرادی که وظیفه‌شان چیز دیگری است را نمی‌دهم و برای موفقیت تیم بزرگ تراکتور از جانم مایه می‌گذارم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: واقعیت این است که ما نیاز به زمان داریم تا تیم را به شرایط خوبی برسانیم؛ این قول را می‌دهم که هواداران فوتبال فهم آذربایجان و باشگاه تراکتور بازی به بازی پیشرفت فنی را خواهند دید و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را با پشتیبانی آنها بگیریم.

 

خطیبی تاکید کرد: آقای زنوزی مثل همیشه در این مدت نیز همواره پشت تیم بودند و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده‌اند. قطعا با کمک و حمایت ایشان تراکتور دچار مشکل نخواهد شد و روزهای خوبی را تجربه می‌کند.

 

وی یادآور شد: هر کسی دلش با پیراهن تراکتور نیست، جایی در این تیم ندارد و هر بازیکنی هم می‌خواهد برای تراکتور بازی کند، باید با عشق و دل و جان بازی کند.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: نام تراکتور بالاتر از هر فرد و بازیکنی است و همه باید این موضوع را بدانند که برای موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم آذربایجان و تماشاگران عزیز تراکتور از هیچ تلاشی دریغ نکنند. ما هم قول می‌دهیم برای بازگشت تراکتور به شرایط بهتر هرچه در توان داریم، بگذاریم و تلاش بیشتری انجام دهیم.

تراکتور رسول خطیبی نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی نقل و انتقالات نیم فصل 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری