Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:49:37 GMT

کارگروه ویژه بهداشتی فوتبال تهران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۰۸۹۰

کارگروه ویژه بهداشتی فوتبال تهران تشکیل شد

حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از ایجاد کارگروه توجه به مسایل بهداشتی بازی‌تیم ها و فعالیت مدارس این هیات ورزشی است چرا که امسال به علت شیوع کرونا در چند پیک، بازی‌ها با وقفه طولانی از دی ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم تا در فصل آتی(اوایل فرودین ماه) پیش از آغاز بازی ها تست های پی سی آر نیز از همه بازیکنان و کادر فنی تیم های لیگ برتری استان تهران گرفته شود، افزود: با بازرسی بیشتر از ابتلای بازیکنان می توان جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد: کرونا در یک سال گذشته خسارت زیادی به فوتبال استان تهران وارد کرده است و با توجه به حجم بالای این بیماری و ریشه کن نشدن آن هنوز میزان دقیقی از اطلاعات موجود نداریم.

به گفته وی، تاکنون فوت بازیکنی از ابتلا به این بیماری در سطح استان گزارش نشده است.

شیرازی با بیان اینکه به علت تاخیر در بازی ها و ادامه فعالیت مدارس فوتبال استان تهران، پلمبی گزارش نشده است، تاکید کرد: سال گذشته ۶۵ مدرسه با توجه به تمدید نکردن مجوز های لازم و افزایش شهریه در سطح استان تهران پلمب شدند.

رییس هیات فوتبال استان تهران همچنین از احتمال افزایش تعرفه ۳۰درصدی شهریه مدارس فوتبال در سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به دستور العمل فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش استان، این میزان افزایش در سال آینده وجود خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسابقات نیمه نهایی لیگ توابع استان تهران امروز (۲۵ اسفند ماه)، لیگ فوتبال امیدها تا پایان سال و بازیهای ۲هفته پایانی لیگ فوتبال نوجوان پسران استان پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا اخبار کنکور فوتبال استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است