Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلدن استیت وریرز با پیروزی برابر یوتا جز به شکست‌های پیاپی خود پایان داد.

صدرنشین لیگ در چیس سنتر با سد محکمی روبرو شد.

طرفداری - صبح امروز در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ NBA، گلدن استیت وریرز در خانه با نتیجه 131-119 برابر یوتا جز به پیروزی رسید. بازیکنان استیو کر تا پیش از این دیدار در چهار بازی متوالی متحمل شکست شده بودند اما برابر بهترین تیم لیگ به رستگاری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفن کری که شش پرتاب سه امتیازی موفق داشت در این دیدار 32 امتیاز و 9 اسیست کسب کرد. دریماند گرین هم دومین تریپل دابل فصل خود را با آمار 11 امتیاز، 12 ریباند و 12 اسیست ثبت کرد و همچنین 4 توپ ربایی هم داشت. دیگر بازیکن مهم وریرز در این دیدار اندرو ویگنز بود که با 28 امتیاز مسابقه را به پایان رساند. در سمت مقابل برای یوتا، رودی گوبر با 24 امتیاز و 28 ریباند (بیشترین ریباند دوران حرفه‌ای) عملکرد خوبی داشت. داناوان میچل، مایک کانلی و جردن کلارکسن هم به ترتیب 24، 23 و 21 امتیاز داشتند. با احتساب نتیجه این دیدار، رکورد یوتا 28-10 است و بدین ترتیب آنها آخرین تیم لیگ هستند که تعداد باخت‌هایشان دو رقمی می‌شود. جز برای بازی بعدی خود به بوستون می‌رود و وریرز صبح فردا میزبان لس آنجلس لیکرز خواهد بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع گلدن استیت وریرز 33 34 28 36 131 یوتا جز 22 32 32 33 119 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

معاون تراکتور به دلیل دخالت در امور فنی و مدیریتی برکنار شد؛ جدایی دژاگه و شجاعی قطعی است پاس گل مهدی طارمی و گل اولیویرا به پاکوس د فریرا روی اشتباه دروازه بان حریف (پورتو 2-0 پاکوس د فریرا) حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو اولیور کان: هالند؟ ما بهترین بازیکن جهان را در بایرن مونیخ داریم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت وریرز یوتا جز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند