Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: امسال توزیع میوه شب عید در استان ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار انجام خواهد شد و سه میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بیشتر از سال گذشته یارانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه ستاد تنظیم بازار کردستان اظهار داشت: امسال توزیع میوه شب عید در استان ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار انجام خواهد شد و سه میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بیشتر از سال گذشته یارانه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد جعفری با بیان اینکه در صورت لزوم در قیمت میوه‌های توزیعی شب عید، بازنگری خواهد شد، افزود: در بحث تامین مرغ، جوجه به اندازه کافی تامین نشده است و باید برای رفع این مشکل مرغداری‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم با بیان اینکه امسال بیش از ۶۳ هزار تن کنجاله و ۱۲۸ هزار تن ذرت در استان توزیع شد، افزود: امسال یک هزار و ۴۸۵ تن مرغ منجمد توزیع شده و میزان جوجه‌ریزی به بیش از ۴۳ هزار قطعه رسیده است.

محمدفرید سپری به تولید ۱۰۶ هزار تن گوشت مرغ در سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: امسال در بحث تولیدوشت مرغ به رتبه هشت کشور ارتقا پبدا کردیم و در حال حاضر روزانه ۱۲۵ تن مرغ زنده کشتار شده و در روز ۹۰ تن هم در بازار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو مرغ را در بازار از ۲۴۶ هزار ریال تا ۲۵۲ هزار و ۸۰۰ ریال عنوان کرد و یادآور شد: باید قیمت هر کیلو مرغ زنده به ۲۰۴ هزار ریال کاهش یابد تا تعادلی در قیمت این کالا ایجاد شود.

 

78 غرفه در کردستان برای فروش میوه شب عید تعیین شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این نشست گفت: برای توزیع و فروش میوه شب عید، امسال ۷۸ غرفه در شهرهای مختلف استان در نظر گرفته شده که ۲۳ غرفه در سنندج و ۵۵ غرفه هم مربوط به دیگر شهرستان‌ها است.

محمد دره‌وزمی با بیان اینکه امسال ۶۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای شب عید تامین شده است، اظهار داشت: امسال قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و پرتقال هر کیلو ۱۱۵ هزار ریال و سیب زرد ۱۰۰ هزار ریال و سیب قرمز هم کیلویی ۸۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

وی به وجود ۵۵ فروشگاه توزیع کالای ستاد تنظیم بازار در سنندج و اضافه کردن ۳۴ فروشگاه صنفی دیگر اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های دیگر استان هم ۹۹ محل برای عرضه کالاهای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۱۱۰ تن توسط این سازمان و هشت هزار و ۷۵۰ تن روغن نیز توسط شرکت‌های توزیع در نقاط مختلف استان تامین و توزیع شده است.

دره‌وزمی به تامین و توزیع پنج هزار و ۲۱۰ تن شکر در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت ۱۴۶ تن گوشت قرمز منجمد، یک هزار و ۳۷۹ تن مرغ منجمد و ۶۴ هزار و ۲۷۶ حلقه لاستیک توزیع شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نظر گرفته شده میوه شب عید هزار ریال توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین