Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش (لوازم یدکی خودرو) جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت جهت پاسخگویی تلفن در زمینه فروش لوازم یدکی حقوق ثابت بالا پورسانت حسابدار جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02133928436 ایمیل momercedes90@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com


 

پربیننده ترین جزییات مرحله جدید استخدام معلمان حق التدریس آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام حسابدار در صنایع غذایی بابل آب در شهرک صنعتی بندپی شرقی استخدام سرپرست کارگاه (رشته عمران) در یک شرکت در رشت استخدام بازاریاب مواد غذایی با حقوق ثابت و پاداش عالی در آذربایجان شرقی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با بیان این‌که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها دارند، افزود: در همین راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که استقرار دهیاری در روستا‌ها باعث افزایش بودجه روستا و بهبود وضعیت عمرانی آن خواهد شد، اضافه کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، در زمان حاضر ۳۹۳ روستا دهیاری دارند.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز به‌کارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

وی اظهار کرد: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری و نیز آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی مشغول به‌کار شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که آخرین به‌کارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است، گفت: به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستا‌های استان بوشهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • لوازم یدکی رنو