Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: از محل سود حاصل از فروش و صادرات سوخت، به زودی ۵۴۴ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان استان واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا روز دوشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد تنظیم بازار کردستان اظهار داشت: در همین راستا به ۲۸ هزار خانوار مرزنشین، ۱۹ میلیون ۴۵۰ هزار ریال واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرداخت سود حاصل از فروش سوخت برای کمک به معیشت مرزنشینان است، اضافه کرد: از تجار و بازرگانان می‌خواهم که فعالیت بیشتری در بازارچه‌های مرزی داشته باشند تا کمکی برای رونق مرز و معیشت مرزنشینان باشد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش خواستار توزیع زیاد مرغ در بازار برای کاهش قیمت این کالا شد و افزود: تولیدکنندگان و اتحادیه مرغ‌داران با همکاری دستگاه‌های مربوطه، عرصه مرغ را در بازار بالا ببرند تا قیمت این کالا در استان افزایش نیابد و فشار مضاعف بر مردم وارد نشود.

مرادنیا تاکید کرد: باید به وضعیت اقتصادی مردم باشیم و در شرایط اقتصادی کنونی، مصرف‌کنندگان را درک کرده و با افزایش عرضه مرغ در بازار مانع از افزایش قیمت آن شویم.

وی با بیان اینکه توقع دارم تولیدکنندگان و دستگاه‌های مرتبط از جمله جهاد کشاورزی به فکر تعدیل قیمت مرغ در بازار باشند، افزود: البته این به معنای آن نیست که تولیدکننده هم متضرر شود، بلکه مرغدار باید با قیمت مناسب و در زمانی معقول، اقدام به توزیع و فروش مرغ در بازار کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه ۴۰ درصد تولید مرغ مرغداری‌ها در استان مصرف می‌شود، اضافه کرد: عرضه مرغ منجمد هم باید در بازار بیشتر شود تا در چند روز آینده و اواخر سال، قیمت‌ها تعدیل شود، چراکه بعد از تحویل سال نو و تعطیلات نوروزی، با کاهش تقاضا، خود به خود قیمت مرغ تعدیل خواهد شد. 

مرادنیا بر استفاده از فرصت مرز برای ورود کالاهای اساسی تاکید کرد و اظهار داشت: فصایی ایجاد شود کالاهایی که می‌توانیم از مرز وارد کنیم، این کار سریعتر انجام شود تا کمکی برای معیشت مرزنشینان نیز باشد.

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان نداریم، یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای تعدیل قیمت میوه شب عید، ۶۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای کمک به تنظیم بازار توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان معیشت مرزنشینان مرغ در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات