Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نوه ها با مادر بزرگ از پشت پنجره/ بریتانیا/ PA مرد 50 ساله کفترباز سوری در پشت بام خانه اش در شهر رقه سوریه. شهر رقه پیشتر مرکز خلافت خودخوانده داعش بوده است./ خبرگزاری فرانسه سرکوب تظاهرات مردمی بر ضدکودتا در شهر یانگون میانمار/ EPA جشنواره سنتی " ماسلنیتسا" در روسیه/ خبرگزاری فرانسه بنر تبلیغاتی حزب اپوزیسیون "آبی و سفید" اسراییل در آستانه برگزاری انتخابات سراسری 23 مارس (1 هفته دیگر)/ شهر تل آویو/ رویترز مسابقه سالانه کندن پوست مار در ایالت تگزاس آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله در این مسابقه بیش از 2 تن مار پوست کنده می شود./ خبرگزاری فرانسه اعتراضات سراسری در لندن علیه اقدام یک پلیس در ربودن و قتل یک زن 33 ساله/ رویترز جشنواره سالانه عبور از روی آتش در شهر توکیو ژاپن/ رویترز اعتراضات به اعمال خشونت پلیس آمریکا علیه رنگین پوستان در نخستین سالگرد قتل "برونو تیلور" زن سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس در شهر لوییزویل ایالت کنتاکی آمریکا/ رویترز بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از خرس های قطبی تا اعتراضات ضدکودتا در میانمار لینک کوتاه: asriran.com/003Fhp

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، «فولکر تورک» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، امروز سه‌شنبه، اعلام کرد که از زیاده‌روی نیرو‌های پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان حامی فلسطین، پریشان‌خاطر شده است.

وی دراین‌باره گفت: از نامتناسب بودن برخی از اقدامات قوه مجریه آمریکا در یک سری از دانشگاه‌ها نگران هستم.

تورک در ادامه گفت: واضح است که نمی‌توان اعمال مشروع آزادی بیان را تعبیر به تحریک خشونت و نفرت کرد.

جنبش دانشجویی حمایت از غزه در آمریکا با اعتراضات و برپایی چادر‌ها در دانشگاه کلمبیا کلید خورد و به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده سرایت کرد.

این در حالی است که موج خستگی‌ناپذیر اعتراضات دانشجویی مرز‌های آمریکا را پشت سر گذاشته و به کانادا، فرانسه، انگلیس و استرالیا رسیده است.

با اصرار دانشجویان به ادامه اعتراضات به نظر می‌رسد مقامات آمریکا که در برخورد با آنها مستأصل شده‌اند با اجرای برنامه‌هایی سعی در ارعاب دانشجویان دارند. در تازه‌ترین اقدام، دانشگاه کلمبیای نیویورک پس از هشدار به دانشجویان برای پایان دادن به تجمعات حامی فلسطین و نیز جمع کردن چادر‌های خود، تعلیق آنان از ادامه تحصیل را آغاز کرد.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه