Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک هیئت‌های ورزشی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این نشست که با حضور سرهنگ موحد جانشین فرمانده سپاه استان قم و منعم مدیرکل ورزش وجوانان در تالار نخلستان سپاه استان برگزار شد، هر یک از هیئت‌های ورزشی بسیج گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات خود در سال ۱۳۹۹ ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موحد جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) هماهنگی و همکاری با هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان جهت بالا بردن سطح آمادگی جسمانی پایوران و بسیجیان استان را از اهداف برگزاری این جلسات قلمداد کرد و بر تعامل با ارگان‌ها و نهاد‌های استان تاکید نمود.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در حوزه ورزش همگانی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا اقداماتی که سپاه در مقابله با آن انجام داده از جمله تهیه بسته‌های کمک مومنانه و معیشتی به همت سازمان بسیج ورزشکاران در خور تقدیر هست و این روحیه همدلی و اتحاد را باید توسعه داد.

وی در ادامه به حضور بسیج در ورزش اشاره کرد و بیان نمود که روحیه بسیجی می‌تواند در امر ورزش بسیار مفید و موثر باشد.

منعم با بیان آنکه امسال تعداد ۱۶۰۰ عنوان انفرادی ۱۱۲ عنوان فراملی ۸۰ میزبانی رخداد‌های کشوری و ۹۰ تیم در لیگ‌های کشوری حضور داشتند؛ به موضوع توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: ۲۱ درصد از مردم قم در پایان سال ۹۹ مشغول به فعالیت‌های ورزشی بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان از تعامل سازنده سه نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان؛ سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و سپاه استان در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم نسبت به راه اندازی ۲۱ هیئت ورزشی در سال ۹۹ اقدام نموده که هر یک تعامل خوب و سازنده‌ای با هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان هیئت های ورزشی مدیرکل ورزش سپاه استان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت