Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قدر ولایت» مانه و سملقان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند این شهرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

«ایوب قاسمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری «قدر ولایت» شهر آشخانه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت اعیاد پربرکت شعبانیه و میلاد امام حسین (علیه السلام)، امام سجاد (علیه السلام) و  حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و در آستانه سال نو شمسی تعداد 300 بسته معیشتی با مشارکت فعالان کانون های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهری و روستایی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد:  هر بسته معیشتی شامل گوشت قربانی نذری، اقلام خشکبار همچون برنج، حبوبات، قند و نیز روغن است که مبلغ 300 هزار تومان در این باره و برای هرکدام از بسته ها هزینه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری قدر ولایت و رابط کانون های شهرستان مانه و سملقان همچنین اعلام کرد: در این خصوص مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، 100 بسته گوشت نذری قربانی مرحله دوم طرح قربانی ماه رجب را تامین کردند که همراه این بسته های معیشتی در سفره نیازمندان قرار گرفت.

 

قاسمی در تکمیل  مطلب فوق همچنین از توزیع 50 بسته گوشت قربانی نذری دیگر که از سوی همان موسسه و به همت خیرین آن ارسال شده، در منطقه پیش قلعه در بخش مانه خبر داد و گفت: توزیع این بسته ها بین خانواده های نیازمند با همکاری محوری حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه انجام گرفته است.

 

گفتنی است، خانواده های نیازمند در نقاط مختلف شهرستان مانه و سملقان  از ابتدای سال تاکنون طی 6 مرحله از این بسته های گوشت قربانی بهره مند شدند.

 

لازم به توضیح است، از ابتدای سال تا کنون، بسته های گوشت قربانی ارسالی از سوی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت کانون های مساجد خراسان شمالی در سبد کالای بیش  از 6 هزار خانواده محروم در این استان  قرار گرفته است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: قدر ولایت ایران قوی کانون مسجد خانواده های نیازمند فرهنگی و هنری گوشت قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین