Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قیس الخزعلی، دبیرکل شاخه مقاومت اسلامی کتائب اهل‌حق، در صفحه توئیتر خود به خبر‌ها درباره اداره دستگاه اطلاعاتی عراق از سوی اماراتی‌ها واکنش نشان داد.

او نوشت: «آیا عراق تا این اندازه ضعیف شده که این چنین خوار شود؟
این صحیح است که ۳۰۰ نفر از کارکنان دستگاه اطلاعاتی عراق به گمرک‌های مرزی منتقل شده‌اند و تیم اماراتی جای آن‌ها را گرفته است؟
آیا اماراتی‌ها مصداق آیه شریفه «قدم به هر سرزمینی که بگذارند، در آن فساد می‌کنند» نیستند؟ همان کاری که با یمن و لیبی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان دسیسه‌هایی که عراق با آن‌ها روبرو شده چقدر است؟ کدام طرح‌ها اجرای این دسیسه‌ها را تسریع می‌کند؟»

دبیرکل کتائب اهل‌حق در این توئیت گفته است که نمی‌داند دلیل این حجم از ساده‌انگاری دولت در این زمینه چیست حال آنکه این اوضاع آینده عراق را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

شایان ذکر است، امارات طی سال‌های گذشته نقش تخریبی در عراق داشته است و مجری سیاست‎‎‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور بوده، این کشور با حمایت مالی از اغتشاشات چندی پیش عراق سعی بر دامن زدن اختلافات و بحران در عراق داشته و همچنین امارات یکی از حمایتگران گروه تروریستی داعش در عراق است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات متحده عربی تحولات عراق قیس الخزعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار