Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیواورلینز پلیکانز با امتیازات بازیکنان جوانش شکست سختی به لس آنجلس کلیپرز تحمیل کرد.

عملکرد ضعیف لس آنجلس کلیپرز به شکست این تیم برابر نیواورلینز پلیکانز ختم شد.

طرفداری - لس آنجلس کلیپرز صبح امروز در سالن اسموثی کینگ سنتر برابر میزبانش، نیواورلینز پلیکانز قرار گرفت و در پایان با نتیجه سنگین 135-115 متحمل شکست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زایان ویلیامسن که در این مسابقه هرکاری دلش خواست کرد با 27 امتیاز و 5 اسیست بهترین بازیکن تیمش بود و برندن اینگرم هم با 23 امتیاز و 5 اسیست به او کمک کرد تا تیم استن ون گاندی رکورد خود را به 17-22 ارتقا بدهد. همچنین لانزو بال که پنج پرتاب سه امتیازی موفق داشت با 20 امتیاز، 8 ریباند و 5 اسیست بازی را تمام کرد. اما برای لس آنجلس کلیپرز که در این بازی پتریک بورلی را به خاطر مصدومیت زانو در اختیار نداشت، کوای لنرد 23 امتیاز آورد و رجی جکسن هم 18 امتیازی بود. پال جرج هم طی 23 دقیقه حضورش در زمین 15 امتیاز کسب کرد. کلیپرز که حالا با 25 برد و 15 شکست در کنفرانس غرب چهارم است به دالاس می‌رود تا در سه شب، دوبار برابر موریکس قرار بگیرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع نیواورلینز پلیکانز 36 31 43 25 135 لس آنجلس کلیپرز 24 33 26 32 115 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

معاون تراکتور به دلیل دخالت در امور فنی و مدیریتی برکنار شد؛ جدایی دژاگه و شجاعی قطعی است پاس گل مهدی طارمی و گل اولیویرا به پاکوس د فریرا روی اشتباه دروازه بان حریف (پورتو 2-0 پاکوس د فریرا) حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو اولیور کان: هالند؟ ما بهترین بازیکن جهان را در بایرن مونیخ داریم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیواورلینز پلیکانز لس آنجلس کلیپرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس