Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی این نیروها به فرودگاه ابها و پایگاه ملک خالد عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با استفاده از سه فروند پهپاد فرودگاه ابها و پایگاه نظامی ملک خالد عربستان هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: در این حمله از سه فروند پهپاد قاصف k۲ استفاده شد و اهداف مورد نظر به دقت هدف قرار گرفته شدند.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد: این عملیات در چارچوب حق طبیعی و قانونی ما برای پاسخ به جنایات ائتلاف متجاوز عربی و محاصره مداوم آن علیه یمن انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن حمله پهپادی یمن به فرودگاه ابها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود