Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز واکسیناسیون ۳۱۰ سالمند تحت پوشش بهزیستی این استان در فاز نخست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران، فرزاد گوهردهی اظهار کرد: روز گذشته اولین روز واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز اقامتی و حمایتی بهزیستی در مازندران آغاز شد. 

وی تصریح کرد: امیدواریم در روزهای آینده همه مراکز اقامتی در سطح استان که سالمندان را تحت پوشش دارند به صورت فراگیر همه تحت واکسیناسیون قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: در فاز نخست، بالغ بر ۳۱۰ سالمند مقیم این مراکز را تحت پوشش این واکسیناسیون قرار خواهیم داد و امیدواریم در فازهای بعدی بقیه عزیزانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند هم تحت واکسیناسیون قرار بگیرند.

گوهردهی تصریح کرد: با اختصاص سهمیه های که به استان صورت می گیرد امیدواریم این گام بزرگ در سطح کشور و در استان مازندران و در دانشگاه های علوم پزشکی استان منجر به این شود تا همه عزیزان مقیم مراکز بهزیستی تحت واکسیناسیون قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسیناسیون قرار تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با استفاده از روش علمی، موفق به تولید بیشتر توت فرنگی شدند.

آنها با راهنمایی‌های دکتر حدادی نژاد از اساتید این دانشگاه متوجه شدند برای افزایش تولید، اگر از مواد زیستی استفاده کنند این مواد می‌تواند نیاز گیاه را تامین کند و مقدار تولید بالا برود.

در این روش در دو مزرعه در بهنمیر با پوشش تونلی و پلاستیکی، هم آفت و هم علف هرز کمتر در تولید توت فرنگی استفاده می‌شود.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت توت فرنگی در سطح ۱۷ هزار هکتار از مزارع استان مازندران خبر داد.

به گفته ملایی پیش بینی می‌شود ۱۷ هزار تن انواع توت فرنگی در این مزارع تولید و روانه بازار شود. مازندران در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به تغییر کشت از سنتی به روش‌های نوین افزود: در روش‌های جدید، با استفاده از عملیات تقویت خاک و پوشش پلاستیکی، موجب زودرس کردن برداشت و کیفیت تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان