Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:37:12 GMT

۲۵۰۰ بن‌کارت در بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۲۰۶۵

۲۵۰۰ بن‌کارت در بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح دست‌های مهربانی در استان قزوین، اظهار داشت: این طرح امسال به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان با عنوان تبرکات مهدوی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح همه ساله و به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز با هدف کمک به افراد بی‌بضاعت انجام می‌شود، افزود: البته امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور و افزایش مشکلات اقتصادی، این اداره کل در ۹ مرحله بسته‌های معیشتی توزیع کرده و طرح تبرکات مهدوی نیز در ادامه همین طرح‌های حمایتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، برخلاف ۹ مرحله گذشته که وسایل مورد نیاز نیازمندان تهیه و توزیع صورت می‌گرفت در طرح تبرکات مهدوی نیز به علت فرا رسیدن ایام نوروز، کمک‌ها به صورت بن کارت اهدا می‌شود تا به این وسیله خانواده‌ها بتوانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در طرح تبرکات مهدوی، ارزش هر بن کارت ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده تا در بین نیازمندان توزیع شود و پیش بینی می شود این تعداد تا نیمه شعبان به سه هزار عدد افزایش یابد.

وی اظهار داشت: کمک های صورت گرفته در این طرح به خانواده‌های بی بضاعت و شناسایی شده توسط اداره اوقاف اهدا می‌شود و برای انجام دسترسی آسان خانواده‌ها، با چند فروشگاه نیز قراردهای لازم به انجام رسیده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی ایرنا استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی ایرنا سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی ایرنا استان قزوین محرومیت اخبار کنکور تبرکات مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند