Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طبق روال همه ساله به استناد شیوه نامه ابلاغی به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کاهش شدید سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی سبب شده تا اکنون فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته شود.

او از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول آذرماه سالجاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک ۸۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی در استان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل نوروز 1400 قیمت بلیط حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت

سید نصیرمحمودی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵۰ درصدی به ۷ هزار تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیر‌های داخل شهر نیز از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۸ هزار تومان افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد ادامه داد: در خصوص مسیر‌های تاکسی تلفنی استثنا‌هایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس ٢ و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی‌دانش، کوی‌بهداری، شهرک‌صبا، پشت‌تپ و سیدآباد و برعکس کرایه‌ها به ۲۳ هزار تومان افزایش یافته است.

محمودی بیان کرد: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصد‌های پشت‌تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیر‌ها برابر بند الف (یعنی مسیر‌های داخل شهری) همچنین از شهرک‌فجر، سیدآباد به مقصد پشت‌تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ۲۳ هزار تومان مصوب شده است.

محمودی اظهار کرد: کرایه تاکسی مرکز ۱۳۳ نیز به ۲۳ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به تمامی تالار‌های سطح شهر ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز یادآور شد: کرایه این وسایل نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند ۵ هزار تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم ۸ هزار تومان شده است.

محمودی اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به به ازای هر دقیقه توقف ۹۰۰ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است