Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 نفر از عاملان 2 قتل مسلحانه در باشت خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزا‌ع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد. لینک کوتاه: asriran.com/003Fi2

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد