Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم پدیده با عقد قراردادی رسمی و ۱.۵ ساله به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از نیم فصل ماجراجویی پرسپولیس برای جذب مدافع، در نهایت فرشاد فرجی به جمع سرخ‌پوشان پیوست. وی که پیش‌تر با سرخ‌ها به توافق نهایی رسیده بود، امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و قراردادش را بست تا به خرید سوم این تیم در زمستان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شهرخودرو که اکنون بار دیگر‌ به نام پدیده کار خود را دنبال می‌کند، برای این انتقال مبلغ ۳ میلیارد برای رضایت‌نامه درخواست داده بود که فرجی با پرداخت ۲ میلیارد این موضوع را فیصله داد و شب گذشته وارد تهران شد.

فرشاد فرجی امروز ساعت ۱۱ وارد باشگاه پرسپولیس شد تا طبق توافق قبلی پای مذاکره نهایی با این باشگاه حاضر شود و قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان به عنوان آخرین پروسه نقل و انتقالاتی به سرانجام برساند. مدت قرارداد مدافع پیشین سیدمهدی رحمتی در پرسپولیس ۱.۵ سال خواهد بود.

پرسپولیس پیش از این مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به خدمت گرفته بود و اکنون با جذب فرشاد فرجی حضورش در نقل‌وانتقالات زمستانی را خاتمه داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد