Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری مینی سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «عاشورا (ل ۳۱)» همزمان با سالگرد شهادت شهید مهدی باکری به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مجموعه هفت قسمتی پس از اتمام ضبط تصاویر در تهران، تبریز و زنجان در خوزستان تصویربرداری می‌شود.

این مینی‌سریال به رشادت‌های لشکر ٣١ عاشورا می‌پردازد و ضمن نمایش فرازهایی از مجاهدت‌های خاموش برخی از دلاوران این لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر و نمایش رشادت‌های «حمید باکری»، زندگی و شهادت «مهدی باکری» را محور داستان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  «هادی حجازی‌فر» که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است.   شهرام خلج گریمور نام‌آشنای تلویزیون و سینما، مدیر چهره‌پردازی این سریال، این روزها مشغول گریم بازیگران منتخب این مجموعه تلویزیونی است. همچنین مهدی جعفری کارگردان تحسین شده جشنواره سی ونهم فیلمبرداری این مینی سریال را عهده‌دار است.   مینی سریال «عاشورا (ل ۳۱)» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مینی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران