Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:03:20 GMT

رییس شورای شهر قزوین بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۲۵۶۰

رییس شورای شهر قزوین بازداشت شد

دادستان قزوین با تأیید خبر بازداشت رئیس شورای شهر قزوین، خبر آزادی او با قید وثیقه را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، محمد قاسمی با تأیید خبر بازداشت حکمت الله داوودی، اظهار کرد: اخبار منتشر شده در رابطه با آزادی رئیس شورای شهر با قید وثیقه صحت ندارد.

وی از اظهار نظر در رابطه با دلایل دستگیری داوودی خودداری کرده و بیان آن را به زمان دیگری موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت الله داوودی رئیس شورای شهر قزوین شب گذشته بازداشت شد.

هیچ خبر رسمی تا به این لحظه از علت دستگیری وی منتشر نشده، اما گمانه‌ها از بازداشت وی به دلایل مشکلات موجود در رابطه با زمین‌های شهرک اندیشه قزوین حکایت می‌کند.

اهالی شهرک اندیشه مدتهاست به اتفاقات رخ داده در رابطه با این منطقه اعتراض و شکایت داشتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رئیس شورای شهر قزوین دستگیری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه