Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر دو سال آینده با تامین منابع از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همت بلند قرارگاه خاتم، بیمارستان نیایش به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مهرداد ویسکرمی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد ،اظهارکرد:طی هفته‌های اخیر یک مشکل جدی برای ادامه پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد به وجود آمده بود و به دلیل اختلاف نظر بین قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت به عنوان کارفرما، کار متوقف شده بود که در آن ایام بنده هم انتقاداتی به پیمانکار محترم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: پس از آن ما از دست از تلاش برنداشتیم و دیدارهای مختلفی با مسئولان قرارگاه خاتم و رئیس وقت قرارگاه جناب دکتر محمد و معاونان ایشان داشتیم که در نهایت چند روز قبل جلسه ای با حضور مهندس ساکی معاون محترم وزیر بهداشت، مهندس نوری معاون پارلمانی قرارگاه خاتم و مسئولان پروژه به مدت سه ساعت در وزارت بهداشت برگزار شد.

ویسکرمی خاطر نشان کرد: خبر خوبی که می‌توانم عرض کنم این است که این جلسه نتایج بسیار خوبی داشت، در حالی که مقدمات فسخ قرارداد هم مهیا شده بود، اما با لطف و عنایت هر دو طرف الحمدلله شرایط عوض شده و قرار بر این شد قرارگاه خاتم به صورت جدی پای کار آمده و حداکثر تا اواخر فروردین، پروژه را به صورت کاملا چشمگیری فعال کنند.

نماینده خرم آباد وچگنی در مجلس یازدهم با بیان اینکه مقرر شد وزارت بهداشت هم تمامی مشکلات و مسائلی که از نظر قانونی در این راستا به وجود آمده را حل و فصل کند، یادآورشد:طبق گزارشی که بنده گرفتم و صحبتی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشتم، قرارگاه خاتم تحرک خوبی در این مدت داشته اند و به لطف خدا تسهیلات بانکی خوبی با مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان هم برای پیشبرد کار در حال اخذ می‌باشد و با اخذ این تسهیلات، پیشرفت کار از این حالت کنونی هم بیشتر خواهد شد.

او بیان کرد: قرار بر این شد که طرفین با دید کمک به مردم استان و تکمیل بیمارستان، موانع را برداشته و با دید همکاری و همراهی، پروژه پیش برود.

ویسکرمی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده مشکل جدیدی به وجود نیاید و ان شاءالله طی حداکثر دو سال آینده با تامین منابع از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همت بلند قرارگاه خاتم، بیمارستان نیایش به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک خرم آباد ویسکرمی بیمارستان نیایش دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیمارستان نیایش قرارگاه خاتم وزارت بهداشت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند