Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر صبح امروز دوشنبه به صورت مجازی و پخش زنده اینترنتی با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران و تعداد اندکی از برگزیدگان برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با نظر هیأت داوران از هفت بخش جشنواره، فعالان رسانه‌ای مازندران دو رتبه اول و یک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند. اشکان جهان‌آرای خبرنگار ایرنا مازندران در این جشنواره با اثر از نبرد در خیابان‌های ساری تا دیدار با صدام رتبه اول بخش مصاحبه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد. این گفت‌وگو که با حسن مستشرق ایثارگر و رزمنده اهل ساری انجام شده، روایتی از ماجرای دیدار ۲۳ اسیر نوجوان ایرانی با صدام در دوران اسارت است که مهر ماه امسال روی خروجی ایرنا قرار گرفت. 

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفته گذشته اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران برگزار شد و رتبه‌های اول و دوم جشنواره استانی برای داوری در بخش ملی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند که پس از بررسی آثار با نظر هیأت داوران بخش ملی، دو اثر از مازندران در بخش‌های مصاحبه و عکس حائز رتبه اول شدند و یک اثر نیز در بخش تیتر رتبه دوم را کسب کرد.

عبدالمهدی حق‌شناس افزود: در بخش مصاحبه اثر از نبرد در خیابان‌های ساری تا دیدار با صدام از اشکان جهان‌آرای که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده و رتبه اول مصاحبه دومین جشنواره استانی ابوذر را کسب کرده بود در بخش ملی نیز رتبه برتر بخش مصاحبه شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش عکس نیز اثر تشییع پیکر شهدای خانطومان از اکبر قاسمپور که در بخش استانی حائز رتبه دوم شده بود، در بخش ملی رتبه اول جشنواره را کسب کرد. علیرضا نوری کجوری از خبرگزاری مهر نیز با تیتر «رنگ باغات سبز، رخ باغدار زرد» که در جشنواره استانی رتبه اول را کسب کرده بود در مسابقه ملی جشنواره حائز رتبه دوم شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان این که جامعه رسانه مازندران در این دوره از جشنواره ابوذر خوش درخشید، گفت: از نظر کیفیت رتبه‌های کسب شده توسط فعالان رسانه‌ای استان‌ها در این دوره، مازندران تنها استانی است که دو رتبه اول و یک رتبه دوم کسب کرد و هیچ استانی هم بیشتر از سه جایزه نتوانست کسب کند.

امسال بیش از ۱۹ هزار اثر به جشنواره‌های استانی فرستاده شده بود که از بین این آثار ۲۳۰ اثر برتر به بخش ملی راه یافت و برگزیدگان ملی جشنواره از بین این آثار انتخاب شدند.

سال گذشته و در پنجمین دوره جشنواره ملی ابوذر نیز زری طاهری خبرنگار فارس و مجتبی قربانی خبرنگار پایگاه خبری بلاغ از مازندران در بخش‌های تیتر و خبر حائز رتبه شده بودند.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران رسانه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی مازندران رسانه اخبار کنکور جشنواره ملی حائز رتبه رتبه اول رسانه ای رتبه دوم بخش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی