Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید به اینکه امسال ۶۵ میلیارد تومان اموال مازاد، راکد و ضايعات شرکت‌های تولید نیروی برق و مدیریت تولید برق به فروش رسیده است، گفت: عواید حاصل از اجرای این طرح صرف جبران بخشی از بودجه و هزینه‌های مورد نیاز این شرکت‌‌ها به منظور تامین قطعات یدکی و هزینه‌های مورد نياز براى اماده سازى و نگهدارى نيروگاه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)،‌ ناصر اسکندری با اشاره به برنامه شرکت برق حرارتی برای تامين منابع مالی از محل فروش ضایعات و اموال راکد مازاد، گفت: امسال علاوه بر اقدام صورت گرفته بالغ بر 85 میلیارد تومان نیز اقلام مازاد و راکد بین شرکت‌های زیرمجموعه جابجا شده است.

وی تاکید کرد: شناسایی اقلام راکد و مازاد به منظور استفاده بهینه داخلی، شناسایی ضایعات موجود در شرکت‌ها به منظور جایگزین کردن مواد اولیه در تولید، پاکسازی محیط نیروگاه‌ها جهت افزایش امنیت و اجرای پروتکل‌های HSE و کمک به تامین منابع مالی شرکت‌های زیرمجموعه از محل درآمد غیرعملیاتی به منظور پوشش هزینه‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح بوده است.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ادامه داد: فروش اموال مازاد یکی از اقداماتی است که در چند سال اخیر بنا به دلایل مختلف متوقف شده بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته این طرح امسال در 17 شرکت تولید نیرو و 10 شرکت مدیریت تولید برق اجرا شده است.

اسکندری افزود: عدم وجود دستورالعمل یکپارچه و مدون در سطح شرکت‌ها از جمله چالش‌های اجرای این طرح بوده است که با پیگیری‌های صورت گرفته ریل‌گذاری مناسبی در این زمینه صورت گرفته تا برای سال‌های آتی نیز بتوان با دستورالعمل‌های تدوین شده این طرح را پیگیری کرد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی (TPPH) ناصر اسکندری وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی TPPH وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو برق حرارتی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری