Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:37:20 GMT

ارزش دارایکم و پالایشی یکم امروز 25 اسفند 99

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۳۱۵۶

ارزش دارایکم و پالایشی یکم امروز 25 اسفند 99

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق دارایکم و پالایشی ‌یکم به ترتیب با افت 1.37 و 0.62 درصدی همراه بود.

به گزارش برنا، شاخص بورس امروز 25 اسفند ماه با رشد 9 هزار واحدی همراه بود و هر واحد از پالایش یکم با افت 0.62 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 438 تومان معامله شد تا ارزش 500 واحد آن به 4 میلیون 219 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 7.647 تومان ثبت شد.

این درحالی است که در زمان پذیره نویس صندوق پالایش یکم هر واحد این صندوق به قیمت 10هزار تومان به فروش رسید و متقاضایان برای خرید 500 واحد سهام این صندوق مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کردند.

همچنین ارزش هر واحد از دارا‌یکم نیز با افت 1.37 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 14 هزار و 579 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد آن به 2 میلیون 915 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های 18.741 تومان ثبت شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاخص رشد پالایش سهام پالایش رشد سهام شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است

امام جمعه شهرستان نائین گفت: اگر امروز بخواهیم به جهش تولید برسیم، راه آن افزایش رفاه کارگر است و کارگر نیز باید با این دید کار کند که در منظر خدا در حال کار است و وجدان کاری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با توجه به اهمیت کار در اسلام، یکی از وظایف بزرگ جامعه اسلامی، معلمان، مربیان و مسئولان، تربیت نیروهای متخصص برای کار است و امروز به واسطه داشتن ادارات فنی و حرفه‌ای، فرصت یادگیری برای همه فراهم است.

وی افزود: وقتی نگاه به کار و کارگر صحیح و نگاه این شود که استقلال و عزت کشور به دست نیروی کار است، بسیاری از مسائل و مسائل ما حل و کمتر خواهد شد و کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است.

امام جمعه شهرستان نائین تاکید کرد: امنیت شغلی، احترام و مزد کارگر از مسائلی است که باید برای آن فکری شود و این میزان حقوقی که کارگران دریافت می‌کنند، به سختی کفاف زندگی آنها را می‌دهد.

مطهرخو خاطرنشان کرد: اگر امروز بخواهیم به جهش تولید برسیم، راه آن افزایش رفاه کارگر است و کارگر نیز باید با این دید کار کند که در منظر خدا در حال کار است و وجدان کاری داشته باشد.

وی افزود: مردم ما نیز اگر دلشان به حال کار و کارگر میتپد، باید تا جایی که می‌شود از کالاهای تولید ایرانی استفاده کنند تا هم سفره قاچاق جمع شود و هم کارخانه‌های ما به سمت ورشکستگی پیش نرود.

امام جمعه شهرستان نائین با بیان اینکه در شهرستان در حوزه کار با چند مشکل عمده مواجه هستیم، گفت: کمبود نیروی کار، مهاجرت نیروی کار شهرستان نائین به شهرستان‌های مجاور به دلیل افزایش حقوق در آن نقاط و بردن حساب‌های بانکی برخی صاحبان شرکت‌های بزرگ و پرداخت بیمه در آن شهرهای بزرگ از همین مشکلات اساسی است.

مطهرخو ادامه داد: این حرکت برخی صاحبان شرکت‌های بزرگ خسارت برای شهرستان نائین است که از منافع، مزایا، نیروی کار و امکانات شهرستان استفاده کند و حساب‌های بانکی وی جای دیگری باشد و این باید رسیدگی شود.

وی افزود: برخی کارفرمایان حق و حقوق کارگران را آن‌طور که باید پرداخت نمی‌کنند و هم جاهایی اصل حقوق را به تعویق می‌اندازند و با چند ماه تأخیر پرداخت می‌کنند و امروز با ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کسی می‌تواند زندگی کند؟.

امام جمعه شهرستان نائین خاطرنشان کرد: یک مشکل دیگر که مختص شهرستان نیست، عدم آموزش‌های لازم برای کارگران است و هر کارگر باید یک پرونده آموزشی در حوزه تخصص و مسائل اعتقادی، روحی و روانی داشته باشد و یک کارگر مدام تحت آموزش‌های نامبرده باشد.

مطهرخو اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات بحث کار و کارگر، شیفت شب کارگران زن است که به دلایل مختلف در کارخانه‌ها کار می‌کنند، نباید از آقایان حقوق کمتر دریافت کنند و نباید شب بیرون از خانه و محل کار باشند و این برای جامعه آسیب دارد چراکه زن مسئولیت مادری و همسری نیز دارد و اگر این مسئولیت گرفته شد، با تربیت نادرست بچه مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به فرمانداری ویژه شدن فرمانداری نائین و مزایای و شرایط آن، گفت: بعد از سال‌ها پیگیری مسئولان مختلف شهرستان و در رأس با پیگیری نماینده مردم در مجلس، فرمانداری ویژه برای نائین محقق شد.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: در این قضیه فرماندار به عضو شورای برنامه ریزی استان ارتقا پیدا می‌کند و سطح مدیران مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، دارایی، کار و اطلاعات در شهرستان به معاون مدیرکل ارتقا پیدا می‌کنند و این باعث افزایش امتیازات و امکانات شهرستان می‌شود.

مطهرخو افزود: امیدواریم به‌واسطه این امتیاز، شهرستان نائین شاهد پیشرفت چشمگیر در آینده باشد و مسائل و مشکلات درجه یک شهرستان که عبارت اند از مسائل حوزه بهداشت و درمان، کار و کارگر، مسکن، راه‌ها و جاده‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 748124

دیگر خبرها

  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود